Gravatar

#43921 dyg 12 år siden

Jeg ved at flere døjer med maveproblemer, og jeg oplever det også af og til. Men denne uge har bestået af alt for meget kage, hvilket jeg tilskriver skylden for mine problemer i dag. Men pyt, selvom jeg gik 3-4km, så var der stadigvæk næsten halvdelen af feltet, der var langsommere end mig :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43922 The Insider 12 år siden

Så skal jeg søreme til audition onsdag morgen på Go'morgen Danmark. Casper Christensen stopper, og jeg er åbenbart én ud af to, som overvejes som erstatning. Det giver ingen penge, men det vil jo kun kunne gavne Filmz med ekstra omtale. Men vi skal åbenbart tale om "The Lone Ranger", så nu er jeg tvunget til at se den i morgen... suk!
War. War never changes.
Gravatar

#43923 MMB 12 år siden

Stort, Insider! Kan du ikke sparke Ann Lind af helvede til, nu hvor du alligevel er derinde?
Gravatar

#43924 gi-jones 12 år siden

The Insider (43922) skrev:
Så skal jeg søreme til audition onsdag morgen på Go'morgen Danmark. Casper Christensen stopper, og jeg er åbenbart én ud af to, som overvejes som erstatning. Det giver ingen penge, men det vil jo kun kunne gavne Filmz med ekstra omtale. Men vi skal åbenbart tale om "The Lone Ranger", så nu er jeg tvunget til at se den i morgen... suk!
Tillykke. Er det som fast film-mand eller hvad?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#43925 The Insider 12 år siden

#43923, jeg ville i så fald skulle anmelde film med hende :-)

#43924, yirh! Så må vi se, hvor mange "Jurassic Park 3"-injokes, jeg kan få leveret på live tv! "Den er god, ja, men vil du ærlig talt påstå, at den ikke havde været bedre med talende dinosaurer?"
War. War never changes.
Gravatar

#43926 misuma 12 år siden

Det lyder da som en fed mulighed. Go go Insider!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#43927 Skeloboy 12 år siden

Sgu da cool, Johan! Ser ikke selv Go'Morgen Danmark, fordi jeg er arbejdsløs og sover til kl. 10 ;) - men du må lige lære Ann Lind lidt om film så...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43928 elwood 12 år siden

The Insider (43922) skrev:
Så skal jeg søreme til audition onsdag morgen på Go'morgen Danmark. Casper Christensen stopper, og jeg er åbenbart én ud af to, som overvejes som erstatning.

Niels Friid er den anden...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43929 elwood 12 år siden

The Insider (43925) skrev:
jeg ville i så fald skulle anmelde film med hende :-)

Ser frem til jeres første "skænderi" over en film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#43930 dyg 12 år siden

Fedt YodleHan! Knæk og bræk!

Skeloboy (43927) skrev:
Sgu da cool, Johan! Ser ikke selv Go'Morgen Danmark, fordi jeg er arbejdsløs og sover til kl. 10 ;) - men du må lige lære Ann Lind lidt om film så...

Og jeg ser det ikke, da jeg har arbejde, og tager hjemmefra før det bliver sendt.. Hvem fanden ser egentligt det program?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: