Okay... jamen tak for jeres svar. Jeg tror bare jeg springer ud i det og prøver med Live in Paris og All for you - så må jeg jo heller finde en god flaske rødvin ;)
#437 Du kan måske ikke engang lokkes til en Irish Coffee? Nå men sådan er det jo med nogle og man skal selvfølgelig ikke tvinges til at indtage noget man ikke kan lide. Jeg ville nok også blive pænt irriteret hvis folk forsøgte at tvinge mig til at drikke snaps eller grappa - føj for den lede
Personligt drikker jeg kaffe konstant, og kan efterhånden overhovedet ikke fungere uden. Det er sikkert ikke sundt, men jeg er allerede holdt op med at ryge, og en mand må da have lov at have nogle laster.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#439 Jep og summen af dem er konstant!!! Irish Coffee ... uhmmm! 5 cl Jameson, god stærk kaffe og en mild eucalyptus honning, med flødeskum og en cl. Kahlua ned i toppen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#431 tiany 16 år siden
#432 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#433 elwood 16 år siden
All for you var min første Diana Krall cd for øvrigt.
#432 Kaffe? hmm jeg tror jeg engang så det i en film, man kan ikke lige huske hvad det er.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#434 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#435 elwood 16 år siden
personligt jeg har prøvet og drikke kaffe og ligesom med alkohol, så bryder jeg mig ike rigtig om smagen.
#436 tiany 16 år siden
#437 elwood 16 år siden
jeg holder mig til sodavand må jeg nok bekende.
#438 tiany 16 år siden
Nå men sådan er det jo med nogle og man skal selvfølgelig ikke tvinges til at indtage noget man ikke kan lide. Jeg ville nok også blive pænt irriteret hvis folk forsøgte at tvinge mig til at drikke snaps eller grappa - føj for den lede
#439 Benway 16 år siden
Personligt drikker jeg kaffe konstant, og kan efterhånden overhovedet ikke fungere uden. Det er sikkert ikke sundt, men jeg er allerede holdt op med at ryge, og en mand må da have lov at have nogle laster.
#440 filmz-Bruce 16 år siden