Gravatar

#431 tiany 16 år siden

Okay... jamen tak for jeres svar. Jeg tror bare jeg springer ud i det og prøver med Live in Paris og All for you - så må jeg jo heller finde en god flaske rødvin ;)
Valar morghulis
Gravatar

#432 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Jeg drikker også kaffe... igen. Hvem er med?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#433 elwood 16 år siden

#431 god fornøjelse

All for you var min første Diana Krall cd for øvrigt.

#432 Kaffe? hmm jeg tror jeg engang så det i en film, man kan ikke lige huske hvad det er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#434 filmz-Le Samouraï 16 år siden

#433 - Dødbringende våben 2? "Just get out of here, Kaffir-lover!"?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#435 elwood 16 år siden

#432 haha ja det må ha været noget i den stil.

personligt jeg har prøvet og drikke kaffe og ligesom med alkohol, så bryder jeg mig ike rigtig om smagen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#436 tiany 16 år siden

#435 Måske skulle du prøve at blande det samme, foreksempel i den fantastiske blanding kaffe med bailey - mums...
Valar morghulis
Gravatar

#437 elwood 16 år siden

#436 den er jeg også blevet udsat for af nogle flinke folk, det faldt heller ike i min smag 8-)

jeg holder mig til sodavand må jeg nok bekende.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#438 tiany 16 år siden

#437 Du kan måske ikke engang lokkes til en Irish Coffee?
Nå men sådan er det jo med nogle og man skal selvfølgelig ikke tvinges til at indtage noget man ikke kan lide. Jeg ville nok også blive pænt irriteret hvis folk forsøgte at tvinge mig til at drikke snaps eller grappa - føj for den lede
Valar morghulis
Gravatar

#439 Benway 16 år siden

Uhhhmmm Irish Coffee...

Personligt drikker jeg kaffe konstant, og kan efterhånden overhovedet ikke fungere uden. Det er sikkert ikke sundt, men jeg er allerede holdt op med at ryge, og en mand må da have lov at have nogle laster.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#440 filmz-Bruce 16 år siden

#439 Jep og summen af dem er konstant!!! Irish Coffee ... uhmmm! 5 cl Jameson, god stærk kaffe og en mild eucalyptus honning, med flødeskum og en cl. Kahlua ned i toppen.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: