#44001 - tjo...er egentlig ret vilde med dem, men det en koncertbillet i KBH er jo tre gange så dyr pga. toget...
Køber ofte koncertbilletter, fordi jeg lige bliver grebet i øjeblikket, og så sælger jeg dem igen. Desværre er der ikke udsolgt her, så kan ikke få fuld pris for den. Vil du da købe den? :)
Er hjemme efter en uges ferie på hestestutteri i nordtyskland (meget bedre end det lyder, især med en 10 mdr. gammel pige), det var rigtig dejlig... Nu skal vi nyde de sidste to ugers ferie med besøg fra venner og havearbejde
Har lige set "Who Do You Think You Are?" med Lisa Kudrow på NF. Det er faktisk, må jeg indrømme, et meget rørende program, og også lidt spændende at se de kendte med paraderne nede, uden alt sminken osv. Kan egentlig også godt lide den danske version, og det selvom jeg ikke interesserer mig for slægtsforskning overhovedet..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder alene på kontoret og forsøger at tvinge mig selv til at arbejde, hvilket ikke går specielt godt :/
Ved siden af mig står den sidste basse, som jeg kommer til at spise i et godt stykke tid. De næste tre måneder kommer til at stå på bl.a. en uges cykling i bjergene på Mallorca, marathon og diverse mindre events, og min krop vil have bedst af at veje en del mindre, når jeg kaster den ud i de foretagener.
På hjemmefronten har vi været i gang med hele Stargate universet. Ved et tilfælde fandt jeg ud af, at kæresten var vild med Stargate, så naturligvis skulle vi gense det hele. SG1 er blevet slugt på rekord-tid, og Ark of Truth og Continuum er også set. Nu står den på Atlantis, og derefter må jeg se om jeg kan finde Universe på en af de mange VoD-services.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#44001 misuma 12 år siden
#44002 Skeloboy 12 år siden
Køber ofte koncertbilletter, fordi jeg lige bliver grebet i øjeblikket, og så sælger jeg dem igen. Desværre er der ikke udsolgt her, så kan ikke få fuld pris for den. Vil du da købe den? :)
#44003 misuma 12 år siden
#44004 Skeloboy 12 år siden
#44005 tiany 12 år siden
Nu skal vi nyde de sidste to ugers ferie med besøg fra venner og havearbejde
#44006 davenport 12 år siden
Kan egentlig også godt lide den danske version, og det selvom jeg ikke interesserer mig for slægtsforskning overhovedet..
#44007 Skeloboy 12 år siden
250 kr, koster den nu :)
#44008 evermind 12 år siden
#44009 dyg 12 år siden
Ved siden af mig står den sidste basse, som jeg kommer til at spise i et godt stykke tid. De næste tre måneder kommer til at stå på bl.a. en uges cykling i bjergene på Mallorca, marathon og diverse mindre events, og min krop vil have bedst af at veje en del mindre, når jeg kaster den ud i de foretagener.
På hjemmefronten har vi været i gang med hele Stargate universet. Ved et tilfælde fandt jeg ud af, at kæresten var vild med Stargate, så naturligvis skulle vi gense det hele. SG1 er blevet slugt på rekord-tid, og Ark of Truth og Continuum er også set. Nu står den på Atlantis, og derefter må jeg se om jeg kan finde Universe på en af de mange VoD-services.
#44010 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg glæder mig i hvert fald rigtigt meget til at se, hvad der sker i sæson 2 ! :)