Gravatar

#44041 Batsy 12 år siden

Fandt lige ud af Short round, den lille dreng fra Indiana jones and the temple of doom er Glenn fra The walking dead. Egentlig ret sjovt at tænke på
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44042 The Insider 12 år siden

#44041, nej, det er ikke ham :-)
War. War never changes.
Gravatar

#44043 Batsy 12 år siden

The Insider (44042) skrev:
#44041, nej, det er ikke ham :-)

STUPID LYING INTERNET :(

Note til sig selv: Altid dobbeltjek.

Gravatar

#44044 Highland Park 12 år siden

Batsy (44041) skrev:
Fandt lige ud af Short round, den lille dreng fra Indiana jones and the temple of doom er Glenn fra The walking dead.
Hvis han var 12 år yngre, 12 centimeter højere samt født i Sydkorea frem for Vietnam. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44045 Batsy 12 år siden

Highland Park (44044) skrev:
Hvis han var 12 år yngre, 12 centimeter højere samt født i Sydkorea frem for Vietnam. :P

Shhhhhhhh... the internet lies sometimes alright!

Gravatar

#44046 the_paki_don 12 år siden

Batsy... Blev papa narret? :D
Gravatar

#44047 Batsy 12 år siden

the_paki_don (44046) skrev:
Batsy... Blev papa narret? :D

yes i did.. yes i did!

Gravatar

#44048 davenport 12 år siden

Irriterende. Min mor har lige hentet min datter, og begyndte igen at snakke om deres hund. Som nogen måske kan huske, bed den min søster i ansigtet, og de valgte at beholde den.
"Men den sov jo, da hun vækkede den. Så det er ikke dens skyld..."
Jeg måtte sige, at jeg ikke giver mig i sagen, for hun er træt af at vi ikke bare kan komme forbi. Men jeg holder stadig på, at det ikke er et valg jeg har truffet..
Så det hedder stadig, at hvis mine børn er der, er hunden der ikke.
Vi ser ret meget til min svigerfamilie, og jeg føler en vis misundelse, men sådan må det jo være! Jeg stoler ikke på hunde, og slet ikke en der har bidt fra sig, og endda næsten kostede min søster øjet. Og min søster elsker den stadig... Jeg fatter bjælde!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44049 Batsy 12 år siden

De eneste hunde jeg stoler fuldt på er Labradorer, de andre racer er jeg mere nervøs for. Jeg er mere bange for små hunde en store, rotte hunde især (chihuahua) er overhovedet ikke nogen favorit, så forstå dig fuldt ud. Når først en hund bider, så er den ikke til at stole på. Samme gælder med alle dyr, og os når vi først lyver, stjæler, myrder, slår, drikker, ryger så er der stadig en chance for at vi gør det igen!

Gravatar

#44050 davenport 12 år siden

Jeg har selv en hund, som er god som dagen er lang, men hvis den nogensinde bider, så ryger den samme dag. Sådan er reglerne bare! Det er også en labrador(ish) hund.
Men du har ret i, at man ikke kan stole på dyr. Katte kan også kratte øjnene ud på folk uden provokation, for slet ikke at tale om pingviner og giraffer!!!
Nogle gange forstår jeg bare ikke menneskers irrationelle valg. - Jeg mener, de kunne se deres børnebørn nærmest hele tiden..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: