Gravatar

#44051 The Insider 12 år siden

Katte er fucking CRAZY. Elsker hunde, men kan sagtens forstå, at du ikke føler dig tryg ved en hund, der allerede har bidt igennem én gang. Giraffer er mere afslappede. Jeg har engang aet én på næsen, true story.
War. War never changes.
Gravatar

#44052 Kruse 12 år siden

Hvis du udelukkende vil have de rigtigt gode anmeldelser på dit cover, så gør som med Battleship, og fremvis kun den anmelder, der giver den rigtigt gode karakter. At gøre ligesom folkene bag coveret til "The Amazing Spider-Man" er bare sølle:

http://img.photobucket.com/albums/v214/heTTeh/Phot...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44053 the_paki_don 12 år siden

Kruse

Fik den ikke 4 stjerner af de nyhedsmedier eller hvad?

Det ser bare amatøragtigt ud mere end noget andet...
Gravatar

#44054 Kruse 12 år siden

the_paki_don (44053) skrev:
Kruse

Fik den ikke 4 stjerner af de nyhedsmedier eller hvad?

Det ser bare amatøragtigt ud mere end noget andet...

Jo, de blå stjerner er de korrekte antal, og alle undtagen én af anmeldelserne på coveret er på 4 stjerner(BT gav den 5 stjerner). Men de har på sølle vis forsøgt at få det til at ligne, at den udelukkende har fået 6 stjerner.
Gravatar

#44055 Giraffen 12 år siden

Det værste en kat kan gøre er at kradse dig. Det værste en hund kan gøre er at bide dig. Så derfor stoler jeg mere på katte end hunde. Jeg har også flere gange oplevet hundeejere der bare ikke var i stand til at håndtere deres hund, eller som ikke har hunden i snor på steder hvor den ikke må gå frit rundt etc.

Hmm måske er det hundeejerne jeg ikke stoler på.

Det værste er dog de der gamle kællinger, ja kællinger, der går med deres hund med en 12 meter lang snor. Hvis man er på cykel og sådan en grim gnom af en rotte, som de åbenbart altid har, løber ud foran din cykel kan det gå rigtigt galt. Der har været 2 situationer, hvor jeg måtte stoppe op i sidste øjeblik fordi et eller andet gammelt Gollum lignede bæst ikke kan styre sin hund og så løber den over vejen, så hundesnoren kan vælte en omkuld.

Katte vil altid være bedre end hunde!
Gravatar

#44056 The Insider 12 år siden

Men katte, ligesom heste, sidder døgnet rundt og tænker KUN på, hvordan de kan gå til angreb på deres ejere. I know it!
War. War never changes.
Gravatar

#44057 gi-jones 12 år siden

De venter på at du dør, så de kan æde dit ansigt inden din familie kommer og finder dig. Heldigvis lever mennesker som regel længere end katte...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44058 Kisbye 12 år siden

For en del år siden, så jeg en film hvor de reklamerede på coveret med at den havde fået 6 stjerner på IMDb. Har dog glemt hvad det var for en.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44059 Kisbye 12 år siden

Ja, det er ligesom rotter. De er afhængige af os, det kræ. Hvis vi pluslig fordvandt, ville de være vildt på røven.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44060 Kruse 12 år siden

Kisbye (44058) skrev:
For en del år siden, så jeg en film hvor de reklamerede på coveret med at den havde fået 6 stjerner på IMDb. Har dog glemt hvad det var for en.

"The Brave" med Johnny Depp og Marlon Brando brugte den "finte". På coveret var der 6 stjerner, og nedenunder stod der bare IMDb.com :)

Skriv ny kommentar: