Har lige været i Stereo Studie, da de jo glemte at putte en Sideways-dvd'en i æsken sidste gang jeg handlede der, så jeg fik den byttede om til en hvor DVD'en rent faktisk var i :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#8799 det var trist at høre håber at det bliver opklaret.
som i kan se er jeg kommet tideligere hjem fordi lige inden min far skulle operes ser de noget på hans scanninger de tror at han også har kræft i den anden lunge. så i stedet for en operation blev han undersøgt for om det var kræft så nu venter vi på svar om 5-10 dage. så hvis der er noget skal han enten i kemo eller i strålebehandling:(. men hvis der ikke er noget alligevel skal han operes som planlagt:). men vi tror at det er kræft i den anden også:(. det føltes ligsom da jeg fik at vide han havde kræft første gang for et par uger siden:(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#8804-05 Mange tak til jer også. Og bare rolig der er ikke tale om mord eller noget i den retning. Det var en ulykke, faktisk den anden indenfor et år med samme udfald.
#8805 Jeg håber det bedste for dig og din familie.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#8801 Takfornu 15 år siden
#8802 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"
#8803 Kruse 15 år siden
#8804 Benway 15 år siden
#8805 MOVIE1000 15 år siden
som i kan se er jeg kommet tideligere hjem fordi lige inden min far skulle operes ser de noget på hans scanninger de tror at han også har kræft i den anden lunge. så i stedet for en operation blev han undersøgt for om det var kræft så nu venter vi på svar om 5-10 dage. så hvis der er noget skal han enten i kemo eller i strålebehandling:(. men hvis der ikke er noget alligevel skal han operes som planlagt:). men vi tror at det er kræft i den anden også:(. det føltes ligsom da jeg fik at vide han havde kræft første gang for et par uger siden:(
#8806 filmz-jonasgr 15 år siden
#8805 Jeg håber det bedste for dig og din familie.
'Cause I'm evil"
#8807 filmz-Bruce 15 år siden
http://politiken.dk/udland/article751897.ece
http://attackerman.firedoglake.com/2009/06/15/pers...
#8808 filmz-Utyske 15 år siden
Jeg sidder og ser ovenstående film, den er fanme smadret. :)
#8809 MOVIE1000 15 år siden
#8810 filmz-jonasgr 15 år siden
'Cause I'm evil"