Gravatar

#44061 Kisbye 12 år siden

Tror det var "Døden på larveføder", men er ikke sikker. i såfald har jeg den liggende et sted.

Edit: det kan nok ikke være den, de reklamere med den har fået 7 stjerner på IMDb. Idag ligger den på 5.4 , så den er faldet noget
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44062 Batsy 12 år siden

The Insider (44056) skrev:
Men katte, ligesom heste, sidder døgnet rundt og tænker KUN på, hvordan de kan gå til angreb på deres ejere. I know it!

No they do not, skøre storbys mand! Heste er harmløse, så længe man ikke gør dem noget. De gør kun noget for at beskytte dem selv, hvad vil du gøre hvis end eller anden fremad stormede bag din ryg, du vil da få et chok og i hestes tilfælde så er deres forsvar deres hover! Jeg har omgået heste i 18 år, jeg er blevet kradset af katte, bidt af høns og tæt ved at bidt af en gris igenmen mit "farmer" liv! Pfff
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44063 misuma 12 år siden

Bidt af en gris? Hmm, se det ku' blive en herlig superheltefilm.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#44064 elwood 12 år siden

Pig Man Da da daaaa!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44065 Giraffen 12 år siden

[url=
Gravatar

#44066 The Insider 12 år siden

#44062, det er jo KUN, fordi hestene udmærket ved, at du er en fortaler for dem! Om natten, mens du sover, siger hestene: "Yo guys... Ham Batsy der spreder budskabet om, at vi sgu er søde nok. Det er awesome. Ligesom alle kvinder lader vi ham være, så vi kan bevare myten om, at vi er søde nok. Men nær de mindst venter det... så sparker vi dem. Alle sammen."
War. War never changes.
Gravatar

#44067 Batsy 12 år siden

misuma (44063) skrev:
Bidt af en gris? Hmm, se det ku' blive en herlig superheltefilm.

Årh de er nogle bidske sataner, de tror alt er mad. Der en grund til at de er skurkene i angry birds, F for Får og det der rotte motercykels børneshow!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44068 The Insider 12 år siden

20 sæsoners "Power Rangers" fordelt over 98 dvd'er? Et MUST!

http://www.digitalbits.com/columns/my-two-cents/07...
War. War never changes.
Gravatar

#44069 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg sidder og læser nyheder fra SDCC og fik noget, jeg ikke havde opdaget før: Bishop og Blink er med i den nye X-Men-film, to figurer fra 90'ernes tegneserier, jeg var meget glad for. Ingen af dem optræder i historien oprindeligt, hvis jeg husker korrekt og der går rygter om, at Apocalypse måske dukker op.
Gravatar

#44070 lagoni 12 år siden

Jeg har to koder, der giver 50 kr. i rabat hos www.cdon.dk (kan ikke kombineres med hinanden eller med 'fri fragt'-koden). De skal bruges senest i morgen, nogen der vil ha' dem?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: