Gravatar

#8811 filmz-Bruce 15 år siden

#8805 Suk, ked af at høre :( Krydser fingre for din far!!!

#8810 Ja da du nævnte ulykke, så var det den jeg tænkte på :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8812 mr gaijin 15 år siden

#8810 Det er godt nok en alt for ung alder. Du har min dybeste medfølelse.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8813 wimmie 15 år siden

#8810

Ja, jeg tænkte straks den samme ulykke; havde lige læst om den :(
Det gør mig rigtig ondt, det er godt nok en tragisk ung alder at omkomme i. Var det meget nær familie?
Uanset hvad så er det meget trist. Den dybeste medfølselse herfra.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8814 Kiksmann 15 år siden

#8805 + #8810 - Jeg ønsker det bedste til for jer og jeres familier.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#8815 Takfornu 15 år siden

# 8805 Uhhh ... brings back old things :-( - Jeg føler virkelig med dig for jeg har som sagt været hele turen igennem. Jeg sender både dig og dine de bedste tanker.

# 8810 Også mange tanker til jer. Det er hårdt nå nogen man holde af bliver revet bort fra en så pludseligt for det er så endeligt - ingen farvel eller noget.

Til jer begge 2 - jeg vil gerne hjælpe jer hvis I har behov for at snakke om det, få luft eller hvis I har nogle ting I gerne vil have vendt, for de kommende uger bliver noget af en rutchbanetur.

I kan enten ringe eller skrive - I skal ikke tænke på telefonregningen hvis det er det som holder jer tilbage, for så ringer jeg bare op, bare I sender mig jeres nummer først ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8816 filmz-jonasgr 15 år siden

#8812-14 Mange tak for det. Det var min kusine der var tale om, så man kan sige at på en måde var det nær familie og på en måde ikke. Jeg har aldrig haft et nært forhold til hende, men da jeg var mindre kom jeg ofte og legede med hendes tvillingebror. Så jeg kender hele familien, selv om jeg ikke har haft nogen særlig kontakt med dem i de senere år. Mine forældre har noget mere kontakt med dem (forældrene), da de også bor i det samme område. Men man bliver alligevel lidt chokeret og det er egentlig først når man læser nyhederene etc. at det for alvor går op for en. Selv om jeg faktisk ikke kendte så meget til hendes liv og cykelkarriere.

#8815 Tusind tak for at ville hjælpe. Jeg har dog efter omstændighederne fint nok. Lidt chokeret, men ellers tænker jeg mest på hendes forældre og søskende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8817 wimmie 15 år siden

Ja, også bad news her...dog heldigvis hverken sygdom eller dødsfald.

Vi har jo planlagt at blive gift den 1. august - et udendørs bryllup med efterfølgende reception og fest - alt var på plads og vi havde møde med præsten der skulle vie os. Han skal underskrive en attest som præsten i vores eget sogn skal udstede... hvilket han har nægtet...Og uden attesten (som kun han kan lave) kan vi ikke blive viet.
Så nu kan vi ikke blive gift den 1. august alligevel :(

Vi er dog ved at finde en løsning med at vi bliver gift på rådhuset og stadig holder en udendørs ceremoni den 1. - det bliver bare en velsignelsesceremoni i stedet for vielse.

Men jeg var godt nok sur i går da vi fik meddelelsen - 2½ uge før brylluppet hvor alt er på plads. Og det var bestemt ikke let at få en tid på rådhuset med så kort varsel - vi må et smut til Odense.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#8818 Takfornu 15 år siden

# 8817 Kender det godt - vores planer gik også i vasken da lige pludeselig Udlændingestyrelsen blandede sig :(

Med det er da dejligt at I vil sige JA til hinanande alligevel :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#8819 dyg 15 år siden

#8817 - Nu spørger jeg måske lidt dumt, men hvordan kan han nægte det?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#8820 Kiksmann 15 år siden

Har fået den tvivlsomme ære at være udpeget som den syndebuk der netop har dræbt firmaets printer........Det var også en lorte printer.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: