Gravatar

#44081 colocho 12 år siden

I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#44082 The Insider 12 år siden

Personligt synes jeg det er hamrende trist :-/ En ny Batman får ikke lov til at træde i karakter i sin helt egen film? Og så er jeg bare generelt ret nedslået over, at fremtidige Superman-film skal bygges på det frygtelige fundament, der var "Man of Steel". Men jeg glæder mig dæleme allerede til rebootet om 20 år! (eller, hvis mellemrummet mellem reboots fortsat bliver snævrere, kan man håbe på et om måske allerede 5-6 år?)
War. War never changes.
Gravatar

#44083 Batsy 12 år siden

Ericmase (44080) skrev:
Dude... It's official...

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=10...

Ikke da jeg tjekkede nyheden til den tid, men der gik ikke lang tid før de fik det bekræftet. Jeg er rigtigt spændt på det, tror Snyder kan lave en rigtig fed batman, og spændt på hvem de hyre. Man of steel var fremragende, og den bedste superman film til dato!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44084 MOVIE1000 12 år siden

The Insider (44082) skrev:
Personligt synes jeg det er hamrende trist :-/ En ny Batman får ikke lov til at træde i karakter i sin helt egen film? Og så er jeg bare generelt ret nedslået over, at fremtidige Superman-film skal bygges på det frygtelige fundament, der var "Man of Steel". Men jeg glæder mig dæleme allerede til rebootet om 20 år! (eller, hvis mellemrummet mellem reboots fortsat bliver snævrere, kan man håbe på et om måske allerede 5-6 år?)

Your not alone, dude. :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44085 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg har siddet og dimset lidt med My Movies, da en del af mine serier ligger og roder rundt. Så fikst som programmet er og så stor en force der er, at få brugerne til at lave det hårde arbejde, er det virkelig også en ulempe, da folk ofte laver om på sorteringen, trods reglerne.
Gravatar

#44086 colocho 12 år siden

Så blev efterfølgeren til The Avengers offentliggjort: http://www.slashfilm.com/joss-whedon-announces-the...
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#44087 gi-jones 12 år siden

The Insider (44082) skrev:
Hvad er der nu i vejen med Man of Steel? Du er håbløs :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44088 Kisbye 12 år siden

Øv, jeg havde sat næsen op efter en Aliens versus Batman film :(
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44089 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Kisbye (44088) skrev:
Øv, jeg havde sat næsen op efter en Aliens versus Batman film :(

Hah, det håber jeg ikke, at du mener seriøst. :)
Gravatar

#44090 The Insider 12 år siden

#44087, årets hidtil værste film!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: