Batman / Superman team-up er ret ærgeligt. "Man of Steel" var en pænt stor skuffelse, og jeg ville foretrække hvis de gav Superman endnu en film om ham alene, så de ligesom fik tid og plads til at rette op på karakteren.
Alt tyder på at Warner og DC bare vil efterabe Marvel og skynder sig med at få superheltene sammen.
De gode nyheder fra Comic Con: Alt Fox og Marvel viste fik gode reaktioner fra pressen. "Guardians of the Galaxy" lyder virkelig mærkelig og spændende, og det er rart at filmstudiet tager nogle chancer. Ny "Abernes Planet" virker også lovende.
Har en LG BX580 3D Blu Ray Player, som ikke virker når jeg afspiller noget på selve afspilleren, kan godt se menuen, sætte mig på xbox og computer. Dog når jeg satte Indiana jones på blu ray afspilleren, så loadede den men den gik sort, jeg har prøvet 2 nu og de virkede helt perfekt for nogle dage siden, men nu er det bare sort og der er lyd på. Mit fjernsyn er et lidt ældre 42 tommers phillips, anyone got a clue whats wrong?
Ved ikke om det her er det rette forum, men det jo det jeg laver, prøver at fikse min afspiller :P
EDIT: hmm nu kan jeg se at hvis jeg gik ind i menu, så kunne man se en loading figur af indy piske med sin pisk, og så gik den sort igen...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Har en LG BX580 3D Blu Ray Player, som ikke virker når jeg afspiller noget på selve afspilleren, kan godt se menuen, sætte mig på xbox og computer. Dog når jeg satte Indiana jones på blu ray afspilleren, så loadede den men den gik sort, jeg har prøvet 2 nu og de virkede helt perfekt for nogle dage siden, men nu er det bare sort og der er lyd på. Mit fjernsyn er et lidt ældre 42 tommers phillips, anyone got a clue whats wrong?
Ved ikke om det her er det rette forum, men det jo det jeg laver, prøver at fikse min afspiller :P
EDIT: hmm nu kan jeg se at hvis jeg gik ind i menu, så kunne man se en loading figur af indy piske med sin pisk, og så gik den sort igen...
Aner ikke om det skulle hjælpe, men har du opdateret den?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Niks, men fik det til at virke nu! Den havde sat på 1080i, har den altid haft været på men da jeg så satte den 1080p så duede den. Skal dog opdatere den på et tidspunkt :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#44091 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Det lader til, at RED 2 bliver sprunget over, indtil BD-udgivelsen, med mindre billedet vender og RIPD var måske til at forudse.
Til gengæld teases der ret meget på Comic-Con ang. en efterfølger til Dredd, den har også gjort sig godt på hjemmemarkedet, så måske er vi heldige. :)
#44092 the_paki_don 12 år siden
#44093 Frederik 12 år siden
Alt tyder på at Warner og DC bare vil efterabe Marvel og skynder sig med at få superheltene sammen.
De gode nyheder fra Comic Con: Alt Fox og Marvel viste fik gode reaktioner fra pressen. "Guardians of the Galaxy" lyder virkelig mærkelig og spændende, og det er rart at filmstudiet tager nogle chancer. Ny "Abernes Planet" virker også lovende.
#44094 Batsy 12 år siden
Du er jo håbløs! :D
#44095 The Insider 12 år siden
#44096 Batsy 12 år siden
#44097 Skeloboy 12 år siden
#44098 MOVIE1000 12 år siden
#44099 Batsy 12 år siden
Niks, men fik det til at virke nu! Den havde sat på 1080i, har den altid haft været på men da jeg så satte den 1080p så duede den. Skal dog opdatere den på et tidspunkt :p
#44100 Highland Park 12 år siden
Spøjst at formanden for Danske Biografer konsekvent bruger ordet indspilning, når han taler om indtjening.