Ja man kan bruge verbet "indspille" men officielt set ikke navneordet "indspilning". Det forhindrer naturligvis ikke nogen i at bruge det - og mig i at finde det forkert. :)
Så sent som lørdag aften sad jeg og fortalte lystigt om, hvor mange cykler jeg har fået stjålet i årenes løb, og at efter jeg var blevet smidt ud af det gamle forsikringsselskab for 2 år siden, så havde jeg ikke fået stjålet en eneste cykel...
Her til morgen blev jeg så nødt til at gå på arbejde, da min tro følgesvend siden maj 2011 havde forladt mig i nattens mulm og mørke :( Lorte land.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#44101 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44102 Highland Park 12 år siden
#44103 dyg 12 år siden
Så sent som lørdag aften sad jeg og fortalte lystigt om, hvor mange cykler jeg har fået stjålet i årenes løb, og at efter jeg var blevet smidt ud af det gamle forsikringsselskab for 2 år siden, så havde jeg ikke fået stjålet en eneste cykel...
Her til morgen blev jeg så nødt til at gå på arbejde, da min tro følgesvend siden maj 2011 havde forladt mig i nattens mulm og mørke :( Lorte land.
#44104 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44105 dyg 12 år siden
#44106 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44107 davenport 12 år siden
#44108 HonoDelLoce 12 år siden
Hold da op, hvor jeg hader mig selv ! Nu skal jeg jo til at vente en måned af gangen før jeg finder ud af, hvad der sker !
Ville ønske jeg havde en lille smule selvbeherskelse !!
#44109 tiany 12 år siden
#44110 davenport 12 år siden