Gravatar

#44111 wimmie 12 år siden

davenport (44107) skrev:
Varmen buldrer ned og man har ikke engang en ærlig bajer i huset... :/

Jeg har 3... og må alligevel ikke drikke dem :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44112 colocho 12 år siden

#08 - Tror nok at tempoet er blevet sat op, til 2 om måneden nu?..
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#44113 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

HonoDelLoce (44108) skrev:
Hold da op, hvor jeg hader mig selv ! Nu skal jeg jo til at vente en måned af gangen før jeg finder ud af, hvad der sker !

Jeg køber dem kun én gang om året, når den festlige hardcover udkommer, selvom det er svært. :)
Gravatar

#44114 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Mand, jeg føler mig en kende dum nu. Jeg har brugt ret meget energi på at rette diverse udgivelser i My Movies mht. den korrekte sorteringsorden, i forhold til deres regler.

Så finder jeg ud af, at jeg jo bare kan bruge Personal Data, hvilket jeg aldrig har kigget på tidligere og så ignorere hvordan alle andre sorterer deres film.
Gravatar

#44115 The Insider 12 år siden

Jeg har mistet 3D-skiven i mit "Transformers: Dark of the Moon"-etui. Eftersom jeg ikke har lånt noget ud siden 2001, gør det mig ekstremt paranoid!
War. War never changes.
Gravatar

#44116 Wangsgaard 12 år siden

The Insider (44115) skrev:
Jeg har mistet 3D-skiven i mit "Transformers: Dark of the Moon"-etui. Eftersom jeg ikke har lånt noget ud siden 2001, gør det mig ekstremt paranoid!

Ud med kæresten!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44117 The Insider 12 år siden

Hun er i USA i øjeblikket og stadig en måned endnu. Men nu ved jeg, hvorfor hun sørgede for at være væk så længe!!
War. War never changes.
Gravatar

#44118 elwood 12 år siden

Glem Transformers, skynd dig og tjekke om din Battleship stadigvæk er der!!!!

Og giv den så et kram.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44119 the_paki_don 12 år siden

HAHAHAHA!!! Din 3D-skive er en af de der mini Decepticons. Den samler oplysninger om dig!

Skynd dig og se, om du ikke lige pludselig har fået en ny, flashy ghettoblaster eller toaster... Med Decepticon logo.

Højst sandsynligt udsendt fra TV2 for at tjekke, om du kan bruges som erstatning for Casper Christensen...
Gravatar

#44120 elwood 12 år siden

Det er hende Koreaneren der har sendt nogen efter dig!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: