Gravatar

#44121 MOVIE1000 12 år siden

The Insider (44115) skrev:
Jeg har mistet 3D-skiven i mit "Transformers: Dark of the Moon"-etui. Eftersom jeg ikke har lånt noget ud siden 2001, gør det mig ekstremt paranoid!

Shh du gør mig paranoid, nu kiggede jeg selv lige efter for at se om min var på sin plads.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44122 gi-jones 12 år siden

The Insider (44115) skrev:
Jeg har mistet 3D-skiven i mit "Transformers: Dark of the Moon"-etui. Eftersom jeg ikke har lånt noget ud siden 2001, gør det mig ekstremt paranoid!
GISP! Min er også væk!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44123 Highland Park 12 år siden

Er det ikke af det gode?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44124 the_paki_don 12 år siden

Min er i folie, så den er der ingen, der har pillet ved...

*åbner folien og åbner coveret. Erfarer, at jeg har 3 ekstra 3D skiver i... AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!1
Gravatar

#44125 The Insider 12 år siden

Faktisk - da jeg omsider pakkede alle mine dvd'er ned for et halvt års tid siden - var der én af mine uåbnede dvd'er, som var i folie og IKKE indeholdt nogen dvd'er! (så nu har jeg for alvor skræmt alle jer, der - ligesom jeg - har en masse uåbnede udgivelser stående på hylderne) Det var tilmed Criterions "Dazed & Confused" dvd-udgivelse, så min første indskydelse var, at skiverne var gemt et andet sted i etuiet for netop at generere en følelse af at være "dazed and confused". Men det var altså ikke et smart PR-trick... skiverne var væk, og garantien var for længst udløbet :-(

Og nu har jeg været nødt til at købe Transformers 3 på 3D Blu-ray fra Amazon, udelukkende fordi, jeg er så anal, at jeg ikke kan have en ufuldstændig udgivelse i samlingen... God damn you, universe!!
War. War never changes.
Gravatar

#44126 gi-jones 12 år siden

Ok, min er ikke væk. Ejer selvfølgelig ikke det bras :-)
Gravatar

#44127 the_paki_don 12 år siden

Jeg fik min fra Gamereactor, så jeg er altså også undskyldt.

Johan, derimod...
Gravatar

#44128 The Insider 12 år siden

Hehe, fik også min til anmeldelse! :-) Hvis 2D-udgaven havde forsvundet, var det a-okay, men jeg skal jo kunne række ud og næsten røre Rosie Huntington-Whiteley!
War. War never changes.
Gravatar

#44129 elwood 12 år siden

Pffft vi ved jo alle sammen godt det er Dr. Dreamy du hentyder til!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44130 gi-jones 12 år siden

Skal vi lige tage en runde til?

Det tror jeg da vi skal!

Skriv ny kommentar: