Faktisk - da jeg omsider pakkede alle mine dvd'er ned for et halvt års tid siden - var der én af mine uåbnede dvd'er, som var i folie og IKKE indeholdt nogen dvd'er! (så nu har jeg for alvor skræmt alle jer, der - ligesom jeg - har en masse uåbnede udgivelser stående på hylderne) Det var tilmed Criterions "Dazed & Confused" dvd-udgivelse, så min første indskydelse var, at skiverne var gemt et andet sted i etuiet for netop at generere en følelse af at være "dazed and confused". Men det var altså ikke et smart PR-trick... skiverne var væk, og garantien var for længst udløbet :-(
Og nu har jeg været nødt til at købe Transformers 3 på 3D Blu-ray fra Amazon, udelukkende fordi, jeg er så anal, at jeg ikke kan have en ufuldstændig udgivelse i samlingen... God damn you, universe!!
Hehe, fik også min til anmeldelse! :-) Hvis 2D-udgaven havde forsvundet, var det a-okay, men jeg skal jo kunne række ud og næsten røre Rosie Huntington-Whiteley!
#44121 MOVIE1000 12 år siden
Shh du gør mig paranoid, nu kiggede jeg selv lige efter for at se om min var på sin plads.
#44122 gi-jones 12 år siden
#44123 Highland Park 12 år siden
#44124 the_paki_don 12 år siden
*åbner folien og åbner coveret. Erfarer, at jeg har 3 ekstra 3D skiver i... AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!1
#44125 The Insider 12 år siden
Og nu har jeg været nødt til at købe Transformers 3 på 3D Blu-ray fra Amazon, udelukkende fordi, jeg er så anal, at jeg ikke kan have en ufuldstændig udgivelse i samlingen... God damn you, universe!!
#44126 gi-jones 12 år siden
#44127 the_paki_don 12 år siden
Johan, derimod...
#44128 The Insider 12 år siden
#44129 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44130 gi-jones 12 år siden
Det tror jeg da vi skal!