Gravatar

#44131 davenport 12 år siden

Gratz :)

Hvad er det for noget fuck med Gmail??? Sådan gider jeg da ikke at ha det!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44132 davenport 12 år siden

Arbejder for at få gang i en praktik, og det er eddermame ikke nemt, skulle jeg hilse at sige. Der er ingen der vil have gratis arbejdskraft, og det gør det svært ligefrem at finde et rigtigt arbejde. Jeg har henvendt mig til et utal af steder, og får nej alle steder.
Hvis jeg ikke finder noget denne uge, står den på enten grillbar eller havearbejde som aktivering. Virkelig noget jeg kan bruge til noget!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44133 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg så lige denne awesome video fra Comic-Con med Tom Hiddleston som Loki. Det var åbenbart ikke blevet annonceret, at han ville dukke op:

Gravatar

#44134 Skeloboy 12 år siden

Hvordan kan nogen få sig selv til at melde sig ind i en sekt som Jehovas Vidner?

http://politiken.dk/kultur/ECE2028753/det-vigtigst...

Et par uddrag:

"De afviser blodtransfusion, homoseksualitet, sex før ægteskabet, druk, tobak, værnepligt, skilsmisse og utroskab som syndigt, og de fraråder længere uddannelse."

"I skal passe på uafhængig tankegang. Undgå de frafaldnes propaganda på skrift og i tale. En anden ting, der kan give uafhængig tankegang, er videregående uddannelse. Tænk over det«, siger han."

"Det vigtigste er at behage Gud og ikke mennesker, så jeg har lært at stå op for det, jeg tror på«, siger Sara."

Og når man så tager ekskommunikation(vær som os eller skrid) og det faktum, at de ikke må stemme til valg - så er det helt fucked. Hvor er menneskekærligheden og tilgivelsen? hvor er ansvaret for det samfund, de lever i? Lad os holde os medlemmer i jerngreb og undgå, de kan uddanne sig til fornuftigt.

Det skulle jeg lige ud med, for synes det er helt ekstremt håbløst, og det gør mig sgu lidt sur...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44135 elwood 12 år siden

[quote=Bruno (44133)]Jeg så lige denne awesome video fra Comic-Con med Tom Hiddleston som Loki. Det var åbenbart ikke blevet annonceret, at han ville dukke op:

Hehe yep der kommer nok en allerhelvedes masser nyheder nu her fordi Comic Con er i gang, damm der sker ting og sager!

Og Ja Tom Hiddleson er awesome, og ser ud til og more sig bigtime, han er dog også ved og knække sammen en del gange selv.

In this arena called Hall H :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44136 Kiksmann 12 år siden

Skeloboy (44134) skrev:
Hvordan kan nogen få sig selv til at melde sig ind i en sekt som Jehovas Vidner?

Tja, med en meget stor potion dårligt selvbehag vil det nok kunne klares uden store problemer vil jeg mene!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#44137 HelmerJ 12 år siden

Phew alt det arbejde også i den varme, håber resten af dagen bliver mere rolig, har lige at flytte 5 rustfri bundrammer omkring 40m, de stod heldigvis på en europalle, så det kunne klares med truck. Om lidt skal der sikkert en gang sten, saks, papir til at afgøre hvem der laver mere kaffe

Tilbage til Alias på Netflix..
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#44138 Ispep 12 år siden

Laver lidt research arbejde på filmgyseren The Conjuring (James Wan) og den får godt nok flotte ord de steder jeg har tjekket. Anmeldertrio fra What the Flick giver næsten topkarakterer, mens andre sammenligner den med Poltergejst og andre klassikere derude. Jeg er så meget in :0
Gravatar

#44139 misuma 12 år siden

Os' mig Ispep, også selvom Insidious ikke sagde mig det helt store. Faktisk ramte hans Death Sentense mig mere.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#44140 misuma 12 år siden

On topic:

Jeg skal allerede til at gense Evil Dead 2013 igen. (Jeg synes ikke region 1 film er særlig pæne på fladskærmen kontra region 2 film. Måske det bare er mig)
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?

Skriv ny kommentar: