Gravatar

#44251 Muldgraver 12 år siden

dyg (44243) skrev:

Cocorosie spiller på Voxhall d. 4. september!

Har du set dem live før? I så fald, hvordan er de?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#44252 Pécuchet 12 år siden

Muldgraver (44242) skrev:
Til jer i Århus:

Woven Hand spiller på Train d. 14. august. Man kan kun unde sig selv den oplevelse at høre dem live.

Jeg er mere til 16 Horsepower, men jeg har hørt, at de skulle være enestående live? Det er dog en skam, at de spiller på Train.
Der burde have været Roser.
Gravatar

#44253 Muldgraver 12 år siden

Ditto 16 Horsepower. Men Woven Hand er enestående live. De er væsentligt bedre på scenen, end på album.
Gravatar

#44254 Michael Andersen 12 år siden

Har lige opdaget at John Williams i al hemmelighed har skrevet musikken til den kommende "The Book Thief". Sweet. Hans første filmscore siden 2005, som ikke er instrueret af Spielberg.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1015163197...
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#44255 dyg 12 år siden

#44251 - Jeps, jeg så dem sidst de var i Århus, og var ganske begejstrede for dem. De har deres lidt for sære særheder til tider, men overall var det en fed oplevelse. Jeg skal helt sikkert ind og se dem igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44256 Muldgraver 12 år siden

Cool nok. Jeg ville også gerne se dem på et tidspunkt. God fornøjelse d. 4. :)
Gravatar

#44257 misuma 12 år siden

Jeg har lige set et interview med Bruce Willis omkring Red 2. Det kan godt være manden ikke gider denne her del af sit arbejde, men lad vær' med at være en skiderik overfor intervieweren.

Øv altså!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#44258 Wangsgaard 12 år siden

2. Samtale hos Novo Nordisk i morgen. Skal igennem en HR medarbejder og personlighedstest. Håber jeg kommer igennem nåleøjet!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44259 tiany 12 år siden

Wangsgaard (44258) skrev:
2. Samtale hos Novo Nordisk i morgen. Skal igennem en HR medarbejder og personlighedstest. Håber jeg kommer igennem nåleøjet!

Krydser fingre, det kunne være fedt for dig :)
Valar morghulis
Gravatar

#44260 MOVIE1000 12 år siden

Shhiiit :`(

Er næsten lige blevet sat af hjemme, ved mig selv af min mor, da min søster ringer og siger, at hun kommer og henter mig, da min mor har ringet, fordi hun fandt min far ude i haven bevidstløs. Falck kom og hentede ham og genoplivede ham på stedet. JEg har aldrig prøvet før hvor tiden går så langsom og alt er forvirrende og rodet lige nu. Nu må hun gerne komme og samle mig op.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: