Gravatar

#8851 filmz-jonasgr 15 år siden

Den bedste var altså den Claus Elgaard fyrede af engang "ehm Carlos what with the sut".
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8852 MOVIE1000 15 år siden

idag var jeg ude på en butikstur (Bilka) hvor jeg opdagede noget virkelig overraskende en hel kasse med en masser dvdèr til 20 kr.

jeg købte blandt andet
Rescue Dawn
Willow
Arnold Swarzenegger box med Terminator 3, True lies, The last action hero (jah til 20 kr)
Krøller i sovsen
Fantastic 4 (2 disc)

man kunne også købe
Garfield 1 & 2
Scooby doo 1 & 2
Speed 1 & 2
Ringenes herre 1, 2 & 3
en masse danske lidt ældre film
Svampebob firkant
og nogle disney dvder ikke ´kendte tegnefilm.

så nu skal jeg se film igen men først efter jeg har set harry potter 6:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8853 davenport 15 år siden

Kostede Svampebob Firkant også kun en 20ér??? Off i go!!! ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8854 MOVIE1000 15 år siden

#8853 det var vidst en dvd med 10 afsnit ok jeg indrømmer det jeg købte den han er sku en sjov tegneserie figur:)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8855 DarkLight 15 år siden

ôO
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8856 filmz-jonasgr 15 år siden

Sidder og ser lidt Six Feet Under. Det er nu en ganske morsom omend lidt morbid serie.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8857 filmz-Utyske 15 år siden

Jeg er lige kommet hjem efter arbejde og en travetur rundt i de varme gader i København. Efter at have rodet lidt mere med anlægget, er jeg kommet frem til at det sikkert er min sub der er stået af og min receiver ganske sikkert virker fint, men det bliver lige bekræftet i morgen.

Heldigvis har jeg garanti på min sub, så jeg håber at Hi-Fi Klubben bare bytter den, i stedet for at sende den til rep.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#8858 filmz-Bruce 15 år siden

Afgang til 60'erne. Vil nyde et glas iskoldt .... vand og et par afsnit med nogle gale mænd, som gør mig i godt humør.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8859 filmzkim 15 år siden

#8824 - wimmie skrev:
Eller måske er det fordi min kæreste kom til at fortælle ham at vi ikke er kristne, ahemm.... :P

Det var da også dumt! :b
"Vil i giftes i den kristne tro?" "Øhh jah, men det skal lige siges, at vi ikke er kristne."
Gravatar

#8860 wimmie 15 år siden

Nåja, men det skal de jo i og for sig ikke blande sig i - dobbeltmoralsk ja, men vi er jo både begge døbt, konfirmeret og medlem af folkekirken (endnu), så de skal bare passe deres arbejde de præster!

;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: