Gravatar

#44581 Neranders 12 år siden

Sidder og drikker en kop af min yndlings te, mens jeg tegner kort til et nyt roman-projekt. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#44582 wimmie 12 år siden

Steffan Rasmussen (44578) skrev:
HVAD ... der er sgu heller ingen service i det danske sygehusvæsen.

Jojo, altså hvis de nu ikke selv kan, så hjælper vi gerne :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44583 wiseguy 12 år siden

Er jeg den eneste, der ikke kan få ignore funktionen til at virke? Har aldrig brugt den før, men fik lige akut brug for den (Jeeezuz!! han er jo over alt) Jeg kan fint kalde den pågældende bruger frem på listen og fyre ham over i ignore, men når jeg så gemmer forneden, sker der nada?
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#44584 Lord Beef Jerky 12 år siden

wiseguy (44583) skrev:
Er jeg den eneste, der ikke kan få ignore funktionen til at virke? Har aldrig brugt den før, men fik lige akut brug for den (Jeeezuz!! han er jo over alt) Jeg kan fint kalde den pågældende bruger frem på listen og fyre ham over i ignore, men når jeg så gemmer forneden, sker der nada?

Med lidt held er han blevet banned igen (han har i hvert fald ikke skrevet i et stykke tid), så er der slet ikke brug for så drastiske midler såsom at besudle din pletfri ignore liste!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44585 davenport 12 år siden

Han er en bussemand man ikke kan ryste af ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44586 Bandalia 12 år siden

wiseguy (44583) skrev:
Har heller ikke kunne få min ignore-liste til at fungere med Lord Beef Jerky. INDRØM DET NU!!! Før i fandt ud af at jeg er yellow-tv kunne i godt lide mig!!!!
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#44587 davenport 12 år siden

Nå, min praktik er i hus, og jeg starter i køkkenet mandag kl. 8. Der er muligvis arbejde bagefter, afhængig af om det kører som det skal. I dag har jeg kontaktet borgmesteren, som sagde ja tak til at komme til vores reception d. 12.9. og vil holde en tale. Fedt!
Jeg ved godt det er promovering, men kunne jeg ikke få jer til at lave en "like" på Facebook på Sdr. Bjert Kro? Målet er 1000 likes inden launch, og det hjælper alt sammen på min fremtidige jobsituation. (Så er i nuzzer)
Tjek i øvrigt menukort osv. Det er virkelig et fedt sted. - Og jeg er glad :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44588 Ericmase 12 år siden

Så er man vel på TV efter 20 minutter og 34 sekunder: http://www.tv2fyn.dk/arkiv/2013/8/28?video_id=6494...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#44589 Bandalia 12 år siden

Har lige fundet ud af at en af mine fætre fra Holland er død, så køber nogen biletter og rejser dig hen til begravelsen. Ret trist at det kan ske :(. Jeg kendte ham ikke godt, menkunne huske vi sad og snakkede, og nu er han væk. Så jeg vil vendte tilbage september igen, næsten en hel måned uden internet! Lad os se om jeg kan klare det... :-(
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#44590 wimmie 12 år siden

davenport (44587) skrev:
Nå, min praktik er i hus, og jeg starter i køkkenet mandag kl. 8. Der er muligvis arbejde bagefter, afhængig af om det kører som det skal. I dag har jeg kontaktet borgmesteren, som sagde ja tak til at komme til vores reception d. 12.9. og vil holde en tale. Fedt!
Jeg ved godt det er promovering, men kunne jeg ikke få jer til at lave en "like" på Facebook på Sdr. Bjert Kro? Målet er 1000 likes inden launch, og det hjælper alt sammen på min fremtidige jobsituation. (Så er i nuzzer)
Tjek i øvrigt menukort osv. Det er virkelig et fedt sted. - Og jeg er glad :)

Nice - og spændende. Hvor længe skal du være der?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: