Nå, min praktik er i hus, og jeg starter i køkkenet mandag kl. 8. Der er muligvis arbejde bagefter, afhængig af om det kører som det skal. I dag har jeg kontaktet borgmesteren, som sagde ja tak til at komme til vores reception d. 12.9. og vil holde en tale. Fedt! Jeg ved godt det er promovering, men kunne jeg ikke få jer til at lave en "like" på Facebook på Sdr. Bjert Kro? Målet er 1000 likes inden launch, og det hjælper alt sammen på min fremtidige jobsituation. (Så er i nuzzer) Tjek i øvrigt menukort osv. Det er virkelig et fedt sted. - Og jeg er glad :)
Uh, har godt nok lige fået fortalt nogle skrækhistorier om stedet Davenport...kæresten kender stedet (og ejeren/ejerne) og siger at det har været noget værre rod med medarbejdere der blev snydt osv. Men er det i ejerskifte nu eller hvordan?
Håber i hvert fald at det er blevet bedre og at det bliver en god praktik :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige fundet ud af at en af mine fætre fra Holland er død, så køber nogen biletter og rejser dig hen til begravelsen. Ret trist at det kan ske :(. Jeg kendte ham ikke godt, menkunne huske vi sad og snakkede, og nu er han væk. Så jeg vil vendte tilbage september igen, næsten en hel måned uden internet! Lad os se om jeg kan klare det... :-(
Jeg vil rejse imorgen. Lykønskninger?
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Det er helt nye ejere, og alt er bygget op fra bunden. Det er synd de skal løfte en dårlig arv, men der er stor opbakning, og Rasmus er en dygtig kok, udlært på Schakkenborg Slotskro, og har vundet priser. Jeg starter med en praktik i en måned og så tager vi den derfra. Tak for jeres likes :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#44591 tiany 12 år siden
Great!
Like og delt på FB
#44592 Bandalia 12 år siden
#44593 wimmie 12 år siden
Men er det i ejerskifte nu eller hvordan?
Håber i hvert fald at det er blevet bedre og at det bliver en god praktik :)
#44594 dyg 12 år siden
#44595 Wangsgaard 12 år siden
+1
#44596 Bandalia 12 år siden
#44597 Highland Park 12 år siden
Så er det vel kun et spørgsmål om tid, før de ikke har andet end baconretter på menuen.
#44598 davenport 12 år siden
Jeg starter med en praktik i en måned og så tager vi den derfra.
Tak for jeres likes :)
#44599 Michael Andersen 12 år siden
Godt gået :) Jeg var også med til festen. Jeg stod bare i den anden ende helt oppe ved scenen :)
#44600 Ericmase 12 år siden
Mange tak og sjovt at vi ikke så hindanden. Glad for at Mads Mikkelsen og Thomas Vinterberg vandt deres priser for "Jagten". :)