#44570, jeg skal forhåbentlig snart interviewe Gervais om den, så jeg fik også kæmpet mig igennem samtlige afsnit forrige weekend. Jeg kunne også godt lide den, men den er nu også noget ujævn, synes jeg. Ofte forbløffende sentimental, og Gervais er sgu ikke dygtig nok til at virke troværdig som en underudviklet charmetrold (de evindelige bid i læben og kæberyst var ofte lidt distraherende i mine øjne), men ofte meget morsom (jeg nød ISÆR David Earl som Kev, og Pilkington gjorde det forbavsende godt), og den er da særdeles velmenende.
Der er ingen tvivl om, at serien burde have heddet Dougie :D Pilkington nailer den karakter (hvilket vel er meget naturligt, for han spiller vel egentlig bare sig selv :D )
Dog blev jeg yderst overrasket over Kev. I en rolle, der startede ud virkende som blot en Robert Dølhus-karakter, der var med for at undskylde for en masse platte jokes, så rykker hans "monologer" i sidste afsnit godt nok på hele aspektet af den serie.
Jeg startede med at se serien, fordi jeg håbede på bare at få seks afsnit med en masse sjov og ballade, men synes bare den bød på meget mere, end jeg havde regnet med.
Gervais fortæller i et interview, at mange spørger ham, om det skal forestille en komedieserie med dramatiske aspekter eller en dramaserie med komiske indslag. Svaret lyder, at det kommer helt an på, hvordan man ser på livet.
Jeg elsker Gervais!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gervais som anoying Doplhin i Familigy der flytter ind hos Peter Griffin er tilgengæld alt for morsom, det er så langt ude, nej vent dte jo FG, så det hel normal.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Du har bare forstået at tage voyeurism til næste level.
Steffan Rasmussen (44578) skrev:
HVAD ... der er sgu heller ingen service i det danske sygehusvæsen.
Det ved jeg nu ikke, gutten i sengen ved siden af mig, sidst jeg blev opereret. Han fik lavet en forebyggende operation... eller det var hvad lægen kalde det. Lægen havde åbent den forkerte skulder og reparerede den. Men de kunne se at de kun var et spørgsmål om tid, før samme skade opstod, så de ordnede den lige nu de var der. Fejl/forebyggende, det er vel et spørgsmål om spin..
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#44571 The Insider 12 år siden
#44572 HonoDelLoce 12 år siden
Dog blev jeg yderst overrasket over Kev. I en rolle, der startede ud virkende som blot en Robert Dølhus-karakter, der var med for at undskylde for en masse platte jokes, så rykker hans "monologer" i sidste afsnit godt nok på hele aspektet af den serie.
Jeg startede med at se serien, fordi jeg håbede på bare at få seks afsnit med en masse sjov og ballade, men synes bare den bød på meget mere, end jeg havde regnet med.
Gervais fortæller i et interview, at mange spørger ham, om det skal forestille en komedieserie med dramatiske aspekter eller en dramaserie med komiske indslag. Svaret lyder, at det kommer helt an på, hvordan man ser på livet.
Jeg elsker Gervais!
#44573 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#44574 Bandalia 12 år siden
#44575 wimmie 12 år siden
Så kom hid med jeres brækkede lemmer og dårlige lunger, så skal jeg kejtet og fumlende tage billeder af jeres indre :D
#44576 dyg 12 år siden
#44577 wimmie 12 år siden
Meget! ;)
I går var jeg så heldig at skulle instruere første patient (en ung mand på 25) i at tage gonadebeskytter på inden røntgen af hofte ;)
Det var...specielt ;)
(altså han skulle nu selv gøre det)
#44578 Steffan Rasmussen 12 år siden
HVAD ... der er sgu heller ingen service i det danske sygehusvæsen.
#44579 HelmerJ 12 år siden
Du har bare forstået at tage voyeurism til næste level.
Det ved jeg nu ikke, gutten i sengen ved siden af mig, sidst jeg blev opereret. Han fik lavet en forebyggende operation... eller det var hvad lægen kalde det. Lægen havde åbent den forkerte skulder og reparerede den. Men de kunne se at de kun var et spørgsmål om tid, før samme skade opstod, så de ordnede den lige nu de var der. Fejl/forebyggende, det er vel et spørgsmål om spin..
#44580 the_paki_don 12 år siden
http://filmz.dk/forum/tagwall/statister-soeges-til...
Og viderefør andre folk I kender, der kunne tænke sig en spændende oplevelse nu på søndag! :)