Mmm, Nokia Lumia. Har lige købt mig en efter tre-fire år med HTC (og iPhone på arbejde i noegt tid). Har kun brugt den lidt, men hvor virker det bare gennemført og flot.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg lader til at kunne få de vigtigste - må undvære Quiz Battle og mit træningscenter siger de snart kommer med en mobilside, jeg kan bruge i mangel af bedre.
Men manglen på apps holdt mig også tilbag et stykke tid, men nu prøver jeg - så må jeg gå tilbage til en billig HTC Desire hvis det bliver helt slemt.
Arbejdernes landsbank har rigtig god app til Windows Phone (hvis man har dem som bank).
Jeg har lumia 800 lige nu, har planer om at købe Lumia 1020 når muligheden byder sig. Min mand har lig fået Lumia 925 som firmamobil, den er også lækker.
Jeg ahr holdt mig til 620'eren, dens skærmstørrelse passede mig bedst - og tænkte at hvis jeg ikke kunne vænne mig til Windows Phone og det begrænsede app-udvalg, havde jeg ikke spildt helt så mange penge :)
Ja, Windows Phone er bestemt et ret habilt system, det eneste problem ved det er, at der ganske enkelt er et underskud af gode apps dertil.
Jep. Er blevet ret træt af systemet af samme årsag. Og så synes jeg i øvrigt min lumia holder enormt dårlig strøm. Selv i standby. Jeg går derfor og drømmer om en iPhone. Så kan jeg også droppe min iPod og have det hele samlet. Skal ikke nyde noget af at have Zune til at synkronisere og kontrollere min musik igennem.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Sidder for tiden og knokler med et lidt større skoleprojekt for tiden, jeg har rode lidt med siden juni. Regner med at være færdig imorgen, da der skal fremlægges på fredag. Emnet er vores solsystem, vi må selv bestemme hvad det indebærer og hvordan vi vil fremlægge det. Jeg har valgt at kalde mit for Vores solsystem ifølge Hollywood. Jeg har delt mit projekt op i 2 dele, jeg laver 2 videoer, hvor jeg præsenterer nogle forskellige sci/fi film, med det i mente at vise forskellige sci fi genrer og hvordan Hollywood takler rumfart. Mest af alt er det bare nogle små anmeldelser. Det der tog mest tid var nok at finde klippene og klippe det sammen, til en passende speak. ialt varer mit projekt ca 25 min. Respekt til Johan for alt det redigering osv, der bliver lavet på filmz tv.
Ellers sidder jeg bar elige i skolen nu, og venter spændt på at timen skal begynde, da jeg skal have special undervisning om asperger.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#44631 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg kan slet ikke overskue hvornår jeg nogensinde skal få overskud til at se film igen :(
#44632 wimmie 12 år siden
Kender det :(
Her var det 11 år væk fra skolebænken... Ser desværre ikke mange film mere.... :(
#44633 lagoni 12 år siden
#44634 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44635 lagoni 12 år siden
Men manglen på apps holdt mig også tilbag et stykke tid, men nu prøver jeg - så må jeg gå tilbage til en billig HTC Desire hvis det bliver helt slemt.
#44636 tiany 12 år siden
Jeg har lumia 800 lige nu, har planer om at købe Lumia 1020 når muligheden byder sig.
Min mand har lig fået Lumia 925 som firmamobil, den er også lækker.
#44637 lagoni 12 år siden
#44638 Collateral 12 år siden
Jep. Er blevet ret træt af systemet af samme årsag. Og så synes jeg i øvrigt min lumia holder enormt dårlig strøm. Selv i standby. Jeg går derfor og drømmer om en iPhone. Så kan jeg også droppe min iPod og have det hele samlet. Skal ikke nyde noget af at have Zune til at synkronisere og kontrollere min musik igennem.
#44639 misuma 12 år siden
#44640 MOVIE1000 12 år siden
Ellers sidder jeg bar elige i skolen nu, og venter spændt på at timen skal begynde, da jeg skal have special undervisning om asperger.