Sidder for tiden og knokler med et lidt større skoleprojekt for tiden, jeg har rode lidt med siden juni. Regner med at være færdig imorgen, da der skal fremlægges på fredag. Emnet er vores solsystem, vi må selv bestemme hvad det indebærer og hvordan vi vil fremlægge det. Jeg har valgt at kalde mit for Vores solsystem ifølge Hollywood. Jeg har delt mit projekt op i 2 dele, jeg laver 2 videoer, hvor jeg præsenterer nogle forskellige sci/fi film, med det i mente at vise forskellige sci fi genrer og hvordan Hollywood takler rumfart. Mest af alt er det bare nogle små anmeldelser. Det der tog mest tid var nok at finde klippene og klippe det sammen, til en passende speak. ialt varer mit projekt ca 25 min. Respekt til Johan for alt det redigering osv, der bliver lavet på filmz tv.
Det bliver rigtig godt! Kunne man på en måde få det set for sig selv? Det lyder virkelig spændende! :-)
Det bliver rigtig godt! Kunne man på en måde få det set for sig selv? Det lyder virkelig spændende! :-)
Jeg har del 1 på youtube, som en backup, kan det passe at det virkelig skulle tage ca 6-8 timer for den at uploade det på youtube? eller kommer det an på filens størrelse?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#44642, det kommer nok an på din internetforbindelse. Det tager mig kun få minutter at uploade en Filmz TV, men jeg har også fået optimeret min upload-bitrate. Hvis du har en traditionel forbindelse, så har du nok 1mbit-upload, og så kan det snildt tage nogle timer (omtrent én time pr. 360 mb) at uploade en større videofil.
Overvejer at melde mig til krav maga. Jeg kan godt lide, at der er fokus på virkelighedstro situationer. Minus er, at det ikke er en egentligt sport, og at krav maga derfor undervises af firmaer i stedet for foreninger = det koster en del mere.
#44641 Ericmase 12 år siden
#44642 MOVIE1000 12 år siden
Jeg har del 1 på youtube, som en backup, kan det passe at det virkelig skulle tage ca 6-8 timer for den at uploade det på youtube? eller kommer det an på filens størrelse?
#44643 The Insider 12 år siden
#44644 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44645 The Insider 12 år siden
#44646 MOVIE1000 12 år siden
#44647 The Insider 12 år siden
#44648 Skeloboy 12 år siden
#44649 Thomsen 12 år siden
#44650 Herrguth 12 år siden