Sidder og ryger en godnatsmøg. Ja, det er s'gu lidt tidligt, men.. Skal begynde på DMJX i morgen, og er s'gu ret træt, så må hellere komme i seng :D
Blev s'gu lige taget ved næsen i går, da hvad jeg troede var en tjeneste for min mor viste sig at være en surprise-fødselsdagsfest for mig med hele familien og alle vennerne. Så ja, jeg blev da måske en lille smule fuld og har derfor brugt dagen i dag på sofaen med pizza og chips - og masser af cocio! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hmm...har vist fået reddet mig en månedlig levering af Vagttårnet og Vågn Op...jeg har altid åbnet døren(til opgangen, ikke til min lejlighed), når Jehovas Vidne kom og ringede på, men i dag bankede de så på min dør, og jeg tog i mod de to blade, som jeg læser delvis for at grine lidt, delvis af interesse. Og fik vist sagt noget med, at de bare kunne komme i næste måned og give mig et blad...
[url= kom selvfølgelig til at tænke på det her klip fra Black Books[/url]
Jeez, har flået huden på mine tæer op i en øvelse i dag, og det svier pænt. Jeg er begyndt til karate for nogle uger siden, så kroppen skal lige vænne sig til det. Der var ikke engang noget plaster tilbage i førstehjælpskassen i træningssalen, så jeg endte med at tape dem ind med gaffa. Så badass er jeg nemlig! :-)
#44621 HonoDelLoce 12 år siden
Blev s'gu lige taget ved næsen i går, da hvad jeg troede var en tjeneste for min mor viste sig at være en surprise-fødselsdagsfest for mig med hele familien og alle vennerne. Så ja, jeg blev da måske en lille smule fuld og har derfor brugt dagen i dag på sofaen med pizza og chips - og masser af cocio! :)
#44622 the_paki_don 12 år siden
Fedt Hono. Især hvis du har været lidt irriteret over at skulle være kommet... :P
"Mor, det er SIDSTE GANG, at jeg ordner din fucking router, det kan simpe"
"SURPRISE!!!!"
"WUAAHAHAAAAA!! Hey, alle sammen..."
#44623 davenport 12 år siden
#44624 Skeloboy 12 år siden
[url= kom selvfølgelig til at tænke på det her klip fra Black Books[/url]
#44625 Highland Park 12 år siden
#44626 Skeloboy 12 år siden
Nej, desværre :)
Men som sagt, så læser jeg dem også af og til.
#44627 Kisbye 12 år siden
#44628 Thomsen 12 år siden
#44629 BN 12 år siden
#44630 davenport 12 år siden
;)