Gravatar

#44661 Muldgraver 12 år siden

Nogen som kender en gedigen opskrift på banankage?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#44662 Thomsen 12 år siden

1. Banan
2. Kage
3. Bland ingredienserne
4. Profit
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44663 Muldgraver 12 år siden

Heh, ja det er selvfølgelig også en måde at gøre det på.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#44664 Skeloboy 12 år siden

gi-jones (44660) skrev:
Hvis en kortfilm ikke handler om selvmord og/eller incest så står den godt ud fra mængden i Danmark :)

Hehe, ja. Og det gælder især for yngre filmmagere. Vi lavede et skuespil i 9. klasse, og det handlede om druk, sex og ja...selvmord, var der skam også :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44665 Skeloboy 12 år siden

Har lige lavet hjemmelavet leverpostej og hjemmelavet remoulade. Ret simpelt, vildt lækkert...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44666 Thomsen 12 år siden

Crap! Har lige fået at vide, at min niece er helt til rotterne. Hun har åbenbart anorexi i et tidligt stadie, får alvorlige angstanfald og er begyndt at høre stemmer.

I forvejen er hun kommet meget tidligt i puberteten, og de psykiske kan måske hænge sammen med det. Og for at gøre det sjovere, så er hun åbenbart blevet mobbet i foråret sammen med et par andre elever i hendes klasse. Der er oven i købet en dreng fra klassen, der er gået ud pga. det. Nu viser det sig så, at de hver især har forsøgt at tale med deres klasselærer om det, fordi de har været vant til, at deres tidligere lærer med det samme tog den slags op og konfronterede problemer. Men den nye lærer har bare slået det hen og været ligeglad med dem.

Hun er kun 11 år. :-(

Hold kæft, hvor er det hårdt at bo i den anden ende af landet så.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44667 the_paki_don 12 år siden

Crap indeed... Hvad med rektor? Så må man gå et niveau højere, hvis læreren er ude efter en fail medalje...
Gravatar

#44668 MOVIE1000 12 år siden

Thomsen (44666) skrev:
Crap! Har lige fået at vide, at min niece er helt til rotterne. Hun har åbenbart anorexi i et tidligt stadie, får alvorlige angstanfald og er begyndt at høre stemmer.

I forvejen er hun kommet meget tidligt i puberteten, og de psykiske kan måske hænge sammen med det. Og for at gøre det sjovere, så er hun åbenbart blevet mobbet i foråret sammen med et par andre elever i hendes klasse. Der er oven i købet en dreng fra klassen, der er gået ud pga. det. Nu viser det sig så, at de hver især har forsøgt at tale med deres klasselærer om det, fordi de har været vant til, at deres tidligere lærer med det samme tog den slags op og konfronterede problemer. Men den nye lærer har bare slået det hen og været ligeglad med dem.

Hun er kun 11 år. :-(

Hold kæft, hvor er det hårdt at bo i den anden ende af landet så.

Det lyder sgu hårdt for hende. Mobning kender jeg sgu alt for godt til, det er værste at gå i skole, men også hvis man står ude på sidelinjen som forældre og hverken læreren eller skolen vil tage ansvar for at rette op på mobberierne.

Well... jeg tager en fridag imorgen, vores lærer er syg, vi fik dog dette ret ligegyldige alternativ slået lige i masken "i må gerne komme imorgen, og sidde og spille med hinanden". Altså vi skal lave det som vi laver i vores fritid eller laver i frikvarterene. Go weekend, lød mit svar.

Og den anden dag fik jeg at vide af min lærer, at jeg stort set holde fri hvornår det passede mig, da jeg ikke var inde under kontant hjælp eller skolepenge. Det er på grænsen til at det er mere attraktiv at blive derhjemme, da vi stort set bruger en hel dag på en ting, og hvis læreren ikke når hen til en, bruger jeg stort set en hel dag på at spille css eller være herinde og kigge lidt rundt i trådene. Kunne jeg ikke selv lave noget? Jo da, men problemet er at ejg har brug for hjælp enten undervejs eller til at blive sat igang, men man får kun en halvforklaring før en anden elev kalder på læreren og væk er læreren. Det irriterende er så, de er 2 lærere til 5-6 elever. Den ene elev sidder i kørestol og har stort set brug for en person ved sin side det meste af tiden, da han er lam fra halsen og ned, så er der 2 andre elever der hele tiden slås om at få opmærksomhed. Måske skal jeg bare være mere stædig og egoistisk, men har svært ved at sige, mig først, eller kom lige herhen. Efter en lang røv irriterende, elendig sommerferie, er der kun gået 14 dage, før jeg blev skoletræt igen. For at slutte dette lange og lidt røvsyge indlæg af, må i ikke tage fejl af mit humør. For det er jo trods alt weekend for MIG!

:-)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44669 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg har lige genset "Cloverfield" og fandt denne fantastiske kommentar på IMDb, med overskriften "Worst Sequel Ever": This had none of the charm of its superior predecessor, The Muppets Take Manhattan. My kids were crushed!
Gravatar

#44670 The Insider 12 år siden

Haha! :-)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: