Gravatar

#44671 Bandalia 12 år siden

Good one! :-)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#44672 wimmie 12 år siden

Bruno (44669) skrev:
Jeg har lige genset "Cloverfield" og fandt denne fantastiske kommentar på IMDb, med overskriften "Worst Sequel Ever": This had none of the charm of its superior predecessor, The Muppets Take Manhattan. My kids were crushed!

Haha! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44673 davenport 12 år siden

Kæft hvor er det dejligt at have weekend, når man har arbejdet for at få den. Så bliver det lidt mere autentisk!! Det har jeg ikke prøvet siden december :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44674 Kiksmann 12 år siden

Skal have hele den pukkelryggede på besøg, da junior har fødselsdag på onsdag. Sidder og føler mig noget nyttesløs med min højre hånd i gibs, efter klodset styrt som kostede højre tommels ledbånd og en næsten overrevet sene.
Men gibsen skal skiftes imorgen til en mindre en, hvilket også er godt, da jeg skal til samtale tirsdag :s
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#44675 tiany 12 år siden

Skal også have hele familien på besøg da tøsen blev 1 år i onsdags.
Valar morghulis
Gravatar

#44676 Thomsen 12 år siden

Skal heldigvis ikke have besøg. :-)

Sidder og drikker kaffe og lytter til Coltrane. Det er næsten en tand for hipster-agtigt. Det ville være helt galt, hvis jeg også røg.

Tror jeg vil øve lidt sparketeknik herhjemme og så måske gå ud med en bog og tage en kaffe et eller andet sted senere.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44677 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden

Jeg skal vaske tøj, gøre rent og handle ind. Virkeligt spændende, men sådan er det når man endelig har en fridag.

Nå ja og så skal jeg også lave en boligansøgning eller to.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#44678 davenport 12 år siden

Har lige hentet ungerne hos svigerfam. Var til bryllup i går, og er jævnt kvadret. Tror jeg skal tudse lidt rundt i dag...
Gravatar

#44679 davenport 12 år siden

Nogen der er opdateret på løntilskud? Hvad får arbejdsgiveren i tilskud lige pt.?
Gravatar

#44680 the_paki_don 12 år siden

Hvad jeg laver nu?

Venter på, at I går herind og tager et kig!

http://filmz.dk/forum/tagwall/shahbaz-sarwar-one-t...

Skriv ny kommentar: