Jeg har lige genset "Cloverfield" og fandt denne fantastiske kommentar på IMDb, med overskriften "Worst Sequel Ever": This had none of the charm of its superior predecessor, The Muppets Take Manhattan. My kids were crushed!
Haha! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Kæft hvor er det dejligt at have weekend, når man har arbejdet for at få den. Så bliver det lidt mere autentisk!! Det har jeg ikke prøvet siden december :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Skal have hele den pukkelryggede på besøg, da junior har fødselsdag på onsdag. Sidder og føler mig noget nyttesløs med min højre hånd i gibs, efter klodset styrt som kostede højre tommels ledbånd og en næsten overrevet sene. Men gibsen skal skiftes imorgen til en mindre en, hvilket også er godt, da jeg skal til samtale tirsdag :s
#44671 Bandalia 12 år siden
#44672 wimmie 12 år siden
Haha! :D
#44673 davenport 12 år siden
#44674 Kiksmann 12 år siden
Men gibsen skal skiftes imorgen til en mindre en, hvilket også er godt, da jeg skal til samtale tirsdag :s
#44675 tiany 12 år siden
#44676 Thomsen 12 år siden
Sidder og drikker kaffe og lytter til Coltrane. Det er næsten en tand for hipster-agtigt. Det ville være helt galt, hvis jeg også røg.
Tror jeg vil øve lidt sparketeknik herhjemme og så måske gå ud med en bog og tage en kaffe et eller andet sted senere.
#44677 Slettet Bruger [2193683797] 12 år siden
Nå ja og så skal jeg også lave en boligansøgning eller to.
#44678 davenport 12 år siden
#44679 davenport 12 år siden
#44680 the_paki_don 12 år siden
Venter på, at I går herind og tager et kig!
http://filmz.dk/forum/tagwall/shahbaz-sarwar-one-t...