#44650, pudsigt nok er de ikke vendt tilbage endnu, og jeg HAR rykket for svar for et par uger siden. Spøjst! (og en anelse uprof, hvis jeg skal være helt ærlig)
1½ uge i praktik og jeg kommer i tanker om hvorfor jeg generelt snakker bedst med fyre... måske jeg skulle genoverveje min uddannelse og udsigten til at komme til at arbejde med 80% kvinder...dét der sygehus-hieraki man hører om lever i bedste velgående - især de "gamle" styrer showet... troede virkelig det var mere modent sådan et sted... *suk*
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#44650, pudsigt nok er de ikke vendt tilbage endnu, og jeg HAR rykket for svar for et par uger siden. Spøjst! (og en anelse uprof, hvis jeg skal være helt ærlig)
Tilfældigt så jeg det idag, at de bare måtte fylde deres program ud med at vise Ann Linds facebook side, om hvad hun har skrevet inden et møde med Justin Timberlake, og ringe til hende for at høre hvordan mødet gik, for derefter at sige at hendes interview med ham, først bliver vist om rigtig lang tid.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg skal være jury til Skolefilmfestivalen i Odense - så jeg skal bedømme 12 film fra 7-8. klasser indenfor bedste teknik, bedste skuespil, bedste historie, bedste film samt en joker(en form for speciel mention). Det var jeg også sidste år, hvor temaet var Over Grænsen...dvs. alle film handlede om selvmord, incest, voldtægt etc...
I år er temaet så "glæde" - og første film jeg så, handlede også om selvmord :)
Jeg skal være jury til Skolefilmfestivalen i Odense - så jeg skal bedømme 12 film fra 7-8. klasser indenfor bedste teknik, bedste skuespil, bedste historie, bedste film samt en joker(en form for speciel mention). Det var jeg også sidste år, hvor temaet var Over Grænsen...dvs. alle film handlede om selvmord, incest, voldtægt etc...
Der har du vidst fundet din joker :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Hvis en kortfilm ikke handler om selvmord og/eller incest så står den godt ud fra mængden i Danmark :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#44651 The Insider 12 år siden
#44652 dyg 12 år siden
#44653 Mikkel Abel 12 år siden
En af de film jeg glæder mig allermest til pt.
#44654 wimmie 12 år siden
#44655 MOVIE1000 12 år siden
Tilfældigt så jeg det idag, at de bare måtte fylde deres program ud med at vise Ann Linds facebook side, om hvad hun har skrevet inden et møde med Justin Timberlake, og ringe til hende for at høre hvordan mødet gik, for derefter at sige at hendes interview med ham, først bliver vist om rigtig lang tid.
#44656 dyg 12 år siden
#44657 Skeloboy 12 år siden
#44658 MOVIE1000 12 år siden
Der har du vidst fundet din joker :D
#44659 the_paki_don 12 år siden
Grinte højt ved sidste kommentar! Og enig med Movie1000! :D
#44660 gi-jones 12 år siden