Gravatar

#44711 Highland Park 12 år siden

Overboen hører Klumben, og det lyder grangiveligt, som om han synger "For du fucker med min dværg"...

Det minder mig om, da Bertelsen for første gang hørte Medina og troede, at der blev sunget "Velkommen til vagina". :D
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44712 MOVIE1000 12 år siden

til yousee kunder, i denne weekend (fra idag) kan man se C kanalerne gratis.

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44713 Thomsen 12 år siden

Gah... har været alt for tidligt oppe for en lørdag (kæresten skulle tidligt på arbejde).

Nu drikker jeg kaffe og ser de sidste extras på Arrows nye BD-udgave af The Fall of the House of Usher. Der er bl.a. et gammelt interview med Vincent Price. Hold kæft, hvor var den mand bare charmerende.

Senere i dag skal jeg mødes med min fætter, der er på besøg fra München. Vi skal nok se en film, og så nupper vi noget dim sum bagefter.

Burde egentligt smutte i centeret og træne, men jeg er simpelthen for træt.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44714 weebs 12 år siden

Har slæbt dyner og puder med ind i stuen hvor jeg nettop har sat Enterprise sæson 1 på - anskaffet efter Johans anmeldelse af blu-ray'en. Havde indtil da ikke rigtig turde at give mig i kast med serien, men er nu rigtig glad for mit køb so far :)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#44715 Kisbye 12 år siden

Syntes de første par sæsoner er pænt kedelige, men til gengæld er de sidste par sæsoner noget af det bedste.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44716 dyg 12 år siden

Stod op kl. 8:30, lavede pandekager til fruen og jeg, og nu vasker fruen op, mens jeg sidder og lægger sidste hånd på et slideshow, der skal bruges mandag morgen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44717 The Insider 12 år siden

#44714, godt at høre, at du har været glad for købet! Ellers havde det naturligvis tæret lidt på min samvittighed :-) Har næsten lige fået 2. sæson til anmeldelse og er ved at kæmpe mig igennem den. Også bedre end jeg huskede den. Glæd dig til 3. og 4. sæson!
War. War never changes.
Gravatar

#44718 DarkLight 12 år siden

Forsøgte at sælge The Wire til kæresten som faldt i søvn efter 10 minutter fordi de snakkede meget....
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44719 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg køler lige af, efter at være kravlet rundt på gulvet med støvsugeren, og læste lidt i denne tråd: http://newz.dk/blu-ray-klar-til-4k-video#new

Sjovt som nogle folk stadig tror, at gamle film kun findes i tv-opløsninger og kun tror, at det er digitale kameraer, der kan give film i høje opløsninger.
Gravatar

#44720 Thomsen 12 år siden

MOVIE1000 (44712) skrev:
til yousee kunder, i denne weekend (fra idag) kan man se C kanalerne gratis.

Fedt! Tak for tippet! Ser ROOM 237 på C First HD lige nu. :-)
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"

Skriv ny kommentar: