Gah... har været alt for tidligt oppe for en lørdag (kæresten skulle tidligt på arbejde).
Nu drikker jeg kaffe og ser de sidste extras på Arrows nye BD-udgave af The Fall of the House of Usher. Der er bl.a. et gammelt interview med Vincent Price. Hold kæft, hvor var den mand bare charmerende.
Senere i dag skal jeg mødes med min fætter, der er på besøg fra München. Vi skal nok se en film, og så nupper vi noget dim sum bagefter.
Burde egentligt smutte i centeret og træne, men jeg er simpelthen for træt.
Har slæbt dyner og puder med ind i stuen hvor jeg nettop har sat Enterprise sæson 1 på - anskaffet efter Johans anmeldelse af blu-ray'en. Havde indtil da ikke rigtig turde at give mig i kast med serien, men er nu rigtig glad for mit køb so far :)
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Stod op kl. 8:30, lavede pandekager til fruen og jeg, og nu vasker fruen op, mens jeg sidder og lægger sidste hånd på et slideshow, der skal bruges mandag morgen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#44714, godt at høre, at du har været glad for købet! Ellers havde det naturligvis tæret lidt på min samvittighed :-) Har næsten lige fået 2. sæson til anmeldelse og er ved at kæmpe mig igennem den. Også bedre end jeg huskede den. Glæd dig til 3. og 4. sæson!
Sjovt som nogle folk stadig tror, at gamle film kun findes i tv-opløsninger og kun tror, at det er digitale kameraer, der kan give film i høje opløsninger.
#44711 Highland Park 12 år siden
Det minder mig om, da Bertelsen for første gang hørte Medina og troede, at der blev sunget "Velkommen til vagina". :D
#44712 MOVIE1000 12 år siden
#44713 Thomsen 12 år siden
Nu drikker jeg kaffe og ser de sidste extras på Arrows nye BD-udgave af The Fall of the House of Usher. Der er bl.a. et gammelt interview med Vincent Price. Hold kæft, hvor var den mand bare charmerende.
Senere i dag skal jeg mødes med min fætter, der er på besøg fra München. Vi skal nok se en film, og så nupper vi noget dim sum bagefter.
Burde egentligt smutte i centeret og træne, men jeg er simpelthen for træt.
#44714 weebs 12 år siden
#44715 Kisbye 12 år siden
#44716 dyg 12 år siden
#44717 The Insider 12 år siden
#44718 DarkLight 12 år siden
#44719 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Sjovt som nogle folk stadig tror, at gamle film kun findes i tv-opløsninger og kun tror, at det er digitale kameraer, der kan give film i høje opløsninger.
#44720 Thomsen 12 år siden
Fedt! Tak for tippet! Ser ROOM 237 på C First HD lige nu. :-)