Gravatar

#44721 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Hvad kan C-kanaler?
Gravatar

#44722 Thomsen 12 år siden

Bruno (44721) skrev:
Hvad kan C-kanaler?

Vise film? Det er C More-betalingskanalerne (det gamle Canal+?)
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44723 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Aah, ok. Canal+ har jeg hørt om. :)
Gravatar

#44724 Batsy 12 år siden

And the oscar goes to

Trailer til Mandela: Long walk to freedom.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44725 Thomsen 12 år siden

Fik endeligt snakket med min søster og fik "the lowdown" omkring min niece. Det ser ud til, at søster har taget godt hånd om det. Heldigvis. Der skulle være gode chancer for at komme helskindet ud af en spiseforstyrrelse, når det opdages så tidligt.

I går mødtes jeg med min fætter fra München. Vi var i biffen og ude at spise dimsum bagefter. Det var hyggeligt, som det normalt er, men mit liv bliver altid sat voldsomt i perspektiv. Han lever i en helt anden verden end min - en verden, hvor man spontant tager til Asien og bor på femstjernede hoteller, når man har lyst, og hvor man taler om syvcifrede aftrædelsesgodtgørelser (i Euro vel og mærke) som noget naturligt.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#44726 HonoDelLoce 12 år siden

Har haft en lidt øv-weekend (uden at det dog skal lyde for trist!)

Døjede med ryggen fredag aften og hele dagen i går. Det blev dog godt opvejet af besøg fra en god ven, men det gik stort ud over mine planer omkring en masse huslige gøremål.

I dag er så gået med at læse fremad i de næste 14 dages pensum. Har fundet ud af, at det er med at være foran med det læsning der på DMJX, for lige pludselig har man gang i tre-fire gruppe-aflevering ad gangen, hvorfor der ikke er så forfærdeligt meget tid til at få læst op på alt det, vi skal vide.

Det bliver dog hurtigt til én lang pærevælling inde i hovedet, når man læser om skriftsprogets oprindelse, demokratiets første spæde skridt i Grækenland, rubrik-, underrubrik- og indlednings"formler" samt selvfølgelig sætningsskemaets ubønhørligt grimme opbygning på samme for- og eftermiddag.

Nu står resten af aftenen vidst i parforholdets og afslapningens tegn !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44727 davenport 12 år siden

Er lige kommet hjem ovre fra de gamle, hvor vores familie fra USA var på besøg. Det var sgu hyggeligt, og vi har ædt hele dagen. (Man kan godt se, hvad de mangler derhjemme af danske ting!!)
Nu vil jeg smøre madpakker færdig og nok se en film..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44728 Herrguth 12 år siden

Nogen her der ved om "Eyes without a face" er udgivet på dansk DVD?

Jeg har prøvet at finde den, men lige meget hvor jeg søger, så koster den ca. 200 kr. Kan det virkelig ikke lade sig gøre at finde den til under 100 kr.? Jeg vil så gerne se den film.
Gravatar

#44729 gi-jones 12 år siden

Har i dag været ude og overtage mit nye hus i Trige. Det er sgu lidt muntert pludselig at være hus og haveejer på den måde.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44730 Muldgraver 12 år siden

Herrguth (44728) skrev:
Nogen her der ved om "Eyes without a face" er udgivet på dansk DVD?

Jeg har prøvet at finde den, men lige meget hvor jeg søger, så koster den ca. 200 kr. Kan det virkelig ikke lade sig gøre at finde den til under 100 kr.? Jeg vil så gerne se den film.

Hvis det er fordi du skal have danske undertekster, kan du købe den her.

Den er billigere på cdon.se, men jeg ved ikke, om man kan bestille derfra fra Danmark.

Glæd dig til at se den, den er overmåde vidunderlig.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl

Skriv ny kommentar: