Gravatar

#44731 Herrguth 12 år siden

Tak for linket. :D
Jeg behøver ikke danske undertekster, jeg tænkte bare på, om den danske udgave måske var billigere.
Gravatar

#44732 wimmie 12 år siden

gi-jones (44729) skrev:
Har i dag været ude og overtage mit nye hus i Trige. Det er sgu lidt muntert pludselig at være hus og haveejer på den måde.

Tillykke - vi glæder os til alle festerne ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#44733 MOVIE1000 12 år siden

Thomsen (44720) skrev:
Fedt! Tak for tippet! Ser ROOM 237 på C First HD lige nu. :-)

Den så jeg også, samt 3 andre film i løbet af weekenden. Men Room 237 var jeg ekstra glad for at se :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44734 davenport 12 år siden

Gratz GI :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44735 Snaden 12 år siden

Nogen som ligger inde med en cdon fri fragt kode eller rabatkode, som de ikke vil bruge.

jeg er blot en fattig studerende, som prøver at bruge alle de penge jeg ikke har... :)
Gravatar

#44736 lagoni 12 år siden

Selv om man er 30 år gammel, må man altså godt være teenage-tøs af og til: jeg overvejer alvorligt at stoppe helt med at se Veronica Mars, for (spoiler s1-2, måske afsnit 1 af s3)
mit hjerte kan ikke klare det, hvis Logan og Veronica går fra hinanden igen!! Jeg er dog bange for det går den vej... Han er da alt for cute og han er bare en troubled dreng, der har brug for Veronica. Se på ham! Adorableness!

Så har han og Veronica så også de klart bedste replikker, de er virkelig godt skrevet. De er meget bedre sammen end 'jeg er kedelig og har ingen smarte ting at sige'-Duncan.

Ja, teenage-tøser bruger engelske ord meget, det er nice.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#44737 HonoDelLoce 12 år siden

Teenage-tøser er så herligt ligefremme :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44739 Benway 12 år siden

Pécuchet (44738) skrev:
Diskussion om Immanuel Kants filosofi ender i skuddrama

Endelig et skuddrama om noget af betydning!
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#44740 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg er begyndt at se "The Legend of Korra", fordi en del mennesker efterhånden har talt meget godt om den. Jeg har aldrig gjort mig ret meget i den slags serier og har heller aldrig set "Avatar: The Last Airbender", som er forgængeren, men den er sgu underholdende, der er godt stemmeskuespil og animationen er af virkelig høj klasse.

Og her troede jeg, at det var en serie for børn.

Skriv ny kommentar: