Gravatar

#44741 Neranders 12 år siden

Bruno (44740) skrev:
Jeg er begyndt at se "The Legend of Korra", fordi en del mennesker efterhånden har talt meget godt om den. Jeg har aldrig gjort mig ret meget i den slags serier og har heller aldrig set "Avatar: The Last Airbender", som er forgængeren, men den er sgu underholdende, der er godt stemmeskuespil og animationen er af virkelig høj klasse.

Og her troede jeg, at det var en serie for børn.

Det er en rigtig, rigtig god serie! Du kan også sagtens se Avatar: The Last Airbender, der også er virkelig underholdende, omend mere børnevenlig. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#44742 Muldgraver 12 år siden

Ganske forståeligt.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#44743 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Neranders (44741) skrev:
Det er en rigtig, rigtig god serie! Du kan også sagtens se Avatar: The Last Airbender, der også er virkelig underholdende, omend mere børnevenlig. :)

"Avatar.." er også røget på min ønskeliste på Amazon, så den får jeg nok set snart. :)
Gravatar

#44744 Benway 12 år siden

Pécuchet (44738) skrev:
Diskussion om Immanuel Kants filosofi ender i skuddrama

Muldgraver (44742) skrev:
Ganske forståeligt.

Måske var den pågældende lidt for bogstavelig i sin tolkning af Kants ord om, at man bør behandle andre som et mål.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#44745 Muldgraver 12 år siden

Hahahah. Den anden havde så sikkert stillet spørgsmål til, om man ikke kunne forbinde mål og middel, og provokerede med den der "hvorfor-slår-du-dig-selv"-leg?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#44746 davenport 12 år siden

Dammit jeg har ondt i ryggen. Har ordnet 53 rødfisk og 40 karbonader, så er jævnt brugt nu. Men jeg elsker det :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44747 Benway 12 år siden

Muldgraver (44745) skrev:
Hahahah. Den anden havde så sikkert stillet spørgsmål til, om man ikke kunne forbinde mål og middel, og provokerede med den der "hvorfor-slår-du-dig-selv"-leg?

Man ser det for sig. :)

"Hvis du en gang til antyder, at der ikke findes syntetisk a priori-domme, så skal jeg dælme give dig et skud ding-an-sich, du sjældent glemmer!!"
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#44748 HonoDelLoce 12 år siden

davenport (44746) skrev:
Dammit jeg har ondt i ryggen. Har ordnet 53 rødfisk og 40 karbonader, så er jævnt brugt nu. Men jeg elsker det :)

Lyder som en vild aften i byen ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#44749 Ericmase 12 år siden

The Movie Nerd is here...
Gravatar

#44750 Kiksmann 12 år siden

Er der nogen som kan oplyse mig hvor jeg kan sælge en "pæn" stak gamle dvd'ere og bd'ere? Bor i Haderslev
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: