Gravatar

#44771 Ispep 12 år siden

Lån Banes :D
Gravatar

#44772 Batsy 12 år siden

Sagen er at vi bor ude på landet, og en hundegård er heller intet for en hund at bo i. Vi har allerede brugt 10.000 kroner på at betale bøder, og der er altså rykker og hvis der sker igen kan vi sagtens ende med at se at Politiet vil tage hunden væk fra os. Vi holdte utrolig meget øje med den, men når de bare for et lille smuthul så er den væk.

Jeg kan heller ikke lide ideen, men forstår godt mine forældre for vi har ikke råd til hundetræner. Jeg har et kørekort, en studierejse lige på trapperne og mange andre ting, min mor har fødselsdag idag og vi kan ikke engang købe gave eller tage hende med ud at spise pga den store bøde vi fik.

Vi har haft det her problem i snart 2 år, og mor og far har prøvet alt. Vi satte hundehegn, og vi prøvede endda stødhegn (som vi ikker stolte over) det hjalp heller ikke engang. Vi skulle nok have gjort noget andet dengang, men sådan ligger det.

Det enten at vi afliver dem begge, fordi vi ikke har økonomisk råd til det eller vi ender med at få et visit af statens love og vi bliver slæbt for retten hvad ved jeg. Så vi tog den beslutning at beholde den ældste som ikke har skabt problemer når hun var enelig. Mine forældre har heller aldrig haft lyst til at holde hund, og den yngste hund var kun for at gøre min søster glad fordi hun også vi have en hund. Hun har så bare aldrig vist den opmærksomhed til hende, min forældre er heller ikke glade for beslutningen og så det helst ikke ske. Vi er bare økonomisk presset, og vi kan ikke blive ved med at betale bøder eller prøve nye ting som hunde gårde som vi ved vil være hårdt få begge hunde som er vant til at bo inde hos os. Det kan også bare være at det ikke virker, jeg har endda selv investeret i at gå ud med hundene og købt hundesnor. Min mor sagde bare at det er en smuk tanke, men jeg har haft sagt det hele tiden og gjort det i en uge og stoppet.

Vi ser ikke hundene som en møbel, vi ser det som en del af familien. Mine forældre synes bare at grænsen går når de koster os flere tusinder kroner. Bøderne, hegnet, den gamle sofa som blev ridset fordi den yngre hoppede op i den. Vi satte to låger om som kostede de 500 kroner. Det er næsten 20.000 kroner på en enkelt hund, jeg ved at ikke ser det som en mulighed at aflive hende og det forkert.

Jeg vil også hellere have hende blivende, men så vil vi komme til at bruge endnu flere penge på træning, hegne, hunde gårde og hvad ved jeg... Livet er barskt og unfair, og dette er bare en af de mange ting som er unfair i livet..

Ved ikke engang om det giver mening, i for det til at lyde som min forældre er kyniske morder. Kan også bare være jeg er fortvivlet og overregere over det i skriver, hvis det er det så undskylder jeg. Mine forældre er slet ikke glade for det her, de tager jo noget vi har haft i snart 5 år fra os.

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44773 Batsy 12 år siden

Håber ikke det sidste vil indløse vrede eller lignende, men sidder lidt og er i forskellige humørsivninger som består at være ked af det og vred.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#44774 BN 12 år siden

The Insider (44770) skrev:
Skal interviewe Paul Greengrass. I London. På min fødselsdag. Jeg skal lige have skaffet en iltmaske.

Hehe. Dit heldige sv.. God fornøjelse!

Jeg glæder mig virkelig til at se interviewet. :-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#44775 Mikkel Abel 12 år siden

Er kommet hjem fra universitets RUStur... Puha, det tager hårdt på en!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#44776 The Insider 12 år siden

#44774, du vil snart kunne finde den på YouTube ved at søge efter "crazy journalist faints during interview"!
War. War never changes.
Gravatar

#44777 the_paki_don 12 år siden

Ah, det er derfor, at jeg ikke har hørt fra dig, Mikkel! :)
Gravatar

#44778 Mikkel Abel 12 år siden

the_paki_don (44777) skrev:
Ah, det er derfor, at jeg ikke har hørt fra dig, Mikkel! :)

Hehe yes! Og jeg unskylder endnu engang! :p
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#44779 Highland Park 12 år siden

Beklager Batsy men det forekommer mig at være en lang række af dårlige undskyldninger om selvforskyldte udgifter.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#44780 Michael Andersen 12 år siden

The Insider (44770) skrev:
Skal interviewe Paul Greengrass. I London. På min fødselsdag. Jeg skal lige have skaffet en iltmaske.

Mon Matt Damon har lagt et godt ord ind for dig? :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: