Gravatar

#8951 Thomsen 15 år siden

#8939 - Lorte oplevelse. Men kudos til dig for at sige fra! Jeg oplever alt for mange, der ikke tør at sige noget og bukker nakken og finder sig i det, fordi de netop er bange for, hvad idioten/ idioterne kan finde på bagefter.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8952 evermind 15 år siden

#8939
Kom, vi faar nogle af vores zombier til at finde ham og bide ham!!

Men serioest, det lyder fandeme ellers traels. Saadan en idiot skulle godt nok haenges op i en kaelder og have en grov gang skridtprygl. Jeg haaber, det lykkes dig at faa ham meldt og politiet at finde frem til ham efterfoelgende, for det kan sgu ikke have sin rigtighed.

En anden ting, jeg er ved at vaere paent traet af er konstant at faa oejenkrogen generet af lyset fra lyset i omkringsiddende biografgaengeres mobildisplays.

Hvis man skal vaere saadan en pain in the ass en hel film igennem, kan man sgu vaere det derhjemme! Det burde ikke vaere noedvendigt at indfoere koerekort til biografbesoeg ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8953 Michael Andersen 15 år siden

Jeg opretter straks en tråd: Nu skal de biografgængere satme dø!
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#8954 evermind 15 år siden

Hehe, eller ejerne skal i hvert fald traene dem ordentligt!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#8955 filmz-jonasgr 15 år siden

#8953 Lol
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8956 MOVIE1000 15 år siden

juuhuuu gode nyheder
lægerne har ringet og de kunne ikke finde noget i min fars lunge så nu skal han operes i næste uge Odense there we going again.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8957 mr gaijin 15 år siden

#8956 Super! Tillykke med det. Og held og lykke med din fars operation.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#8958 Kruse 15 år siden

#8956: Det var da dejlige nyheder! Altid rart at høre sådan nogle gode nyheder. Held og lykke med hans operation.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8959 filmz-jonasgr 15 år siden

#8956 Det var da rart med nogle gode nyheder. Held og lykke med operationen.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#8960 wimmie 15 år siden

#8956

Held og lykke. Vi krydser fingre for at alt går godt og I snart kan slappe af i jeres familie igen ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: