Hvad med lyden på disse tjenester? Kan man presse optimal lyd igennem nettet? I øvrigt virker det som en jungle at finde frem til de film man gerne vil se.
#44845 - Eftersom de stadig har tænkt sig at udleje film, må man gå ud fra, at der stadig er penge i det, ellers var de jo sikkert stoppet helt. Der er jo også stadig masser af mennesker, som ikke benytter Netflix mv. og har lyst til at se en film med jævne mellemrum. Netflix lancerer 4K-streaming i 2014, så til den tid, er der i hvert fald mulighed for, at de kan matche BD, når det kommer til billedkvalitet.
#44846 - Ud fra hvad jeg kan se, benytter Netflix sig af Dolby Digital Plus, ligesom HD DVD gjorde. Hvis det er mastered ordenligt, burde det faktisk give oplevelse, der ligger nær lossless lyd.
Den her søgemaskine gør det lidt nemmere at søge efter hvad man gerne vil se, da den kan søge i alle Netflix regioner, samt andre services såsom Hulu, iTunes og BBC iPlayer samtidig.
Men kan det give udnyttelse af ens 7.1 anlæg. Det kan jeg ikke umiddelbart se nogen steder.
Ingen anelse, jeg har 5.0, så.. :)
Jeg vil dog tro, at vi max. taler 5.1, hvilket jo heller ikke er skrækkeligt unormalt, selv på BD-udgivelser, så kan du leve med 5.1-lydspor på BD og DVD, på dit 7.1-anlæg, kan du sikkert også leve med lyden fra Netflix. :)
#44841 gi-jones 12 år siden
#44842 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44843 wimmie 12 år siden
Samme her :(
#44844 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44845 gi-jones 12 år siden
#44846 Fredag 12 år siden
#44847 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Eftersom de stadig har tænkt sig at udleje film, må man gå ud fra, at der stadig er penge i det, ellers var de jo sikkert stoppet helt. Der er jo også stadig masser af mennesker, som ikke benytter Netflix mv. og har lyst til at se en film med jævne mellemrum. Netflix lancerer 4K-streaming i 2014, så til den tid, er der i hvert fald mulighed for, at de kan matche BD, når det kommer til billedkvalitet.
#44846 -
Ud fra hvad jeg kan se, benytter Netflix sig af Dolby Digital Plus, ligesom HD DVD gjorde. Hvis det er mastered ordenligt, burde det faktisk give oplevelse, der ligger nær lossless lyd.
#44848 Kisbye 12 år siden
Den her søgemaskine gør det lidt nemmere at søge efter hvad man gerne vil se, da den kan søge i alle Netflix regioner, samt andre services såsom Hulu, iTunes og BBC iPlayer samtidig.
http://www.moreflicks.com/
#44849 Fredag 12 år siden
#44848 Takker
#44850 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Ingen anelse, jeg har 5.0, så.. :)
Jeg vil dog tro, at vi max. taler 5.1, hvilket jo heller ikke er skrækkeligt unormalt, selv på BD-udgivelser, så kan du leve med 5.1-lydspor på BD og DVD, på dit 7.1-anlæg, kan du sikkert også leve med lyden fra Netflix. :)