Jeg vil dog tro, at vi max. taler 5.1, hvilket jo heller ikke er skrækkeligt unormalt, selv på BD-udgivelser, så kan du leve med 5.1-lydspor på BD og DVD, på dit 7.1-anlæg, kan du sikkert også leve med lyden fra Netflix. :)
Bestemt jeg kan. 7.1 anlæg giver stadig bedre udnyttelse af 5.1 lyd synes jeg personligt. Klart det ville være rart hvis man også kunne trække 7.1 ned og måske det sker en dag. Men som du selv nævner, så er det fleste film udgivet med 5.1.
Bruno (44851) skrev:
Nå ja, og der dukker jo også lejlighedsvis nye film og serier op, som stadig er optaget i stereo, så.. :)
Nå, Collector's Market blev overstået, og det gik over al forventning. Jeg havde med vilje sat priserne lavt for at komme af med skidtet - 10-20 pr. dvd og 20-100 for bokse - med enkelte lidt dyrere, fordi de var nye, eller fordi jeg vidste, de var svære at finde. Jeg havde også en håndfuld bøger med.
Fik solgt for lige over 5000,-, så nu er der råd til både karate-kontigent og at købe GTA V ind uden at vente på, at det falder i pris. :-)
Jeg kom dog selvfølgelig til at bruge nogle af pengene på stedet. Der var vanvittigt mange lækre plakater. Jeg nøjedes dog med to: den danske premiereplakat fra den første SS Ilse-film (der findes også en variant fra en repremiere - uden nøgne bryster) og så en meget flot og farverig dansk plakat fra Larry Cohens B-gyser IT'S ALIVE, eller BABY KILLER, som den af uransagelige årsager blev døbt på dansk. Havde dog også kig på et virkelig flot, ubrugt eksemplar af DØDENS GAB, samt et par gamle gyserplakater fra 1960'erne fra GYSEREN (William Castles The Tingler) og FRANKENSTEIN OG MENNESKEDYRET (The Evil of Frankenstein - den første Frankenstein-film fra Hammer, der fik premiere i DK). Men de var lidt for dyre til mit budget i øjeblikket.
Oh, well, skal helt sikkert tilbage næste år, og så tager jeg selv en stak plakater med.
Jeg har lige smidt "Mars Attacks" på - jeg havde helt glemt, at jeg stadig har enkelte tosidede dvd'er i min samling, hvor der er en 4:3-udgave på den ene side og en widescreen-udgave på den anden.
Har lige lavet brombær/æble-marmelade og æblegrød med ungerne. Vi var på rov i skoven og plukkede fra vores træ i haven. Tror de synes det var meget sjovt at være med til. En af dagene skal jeg også have syltet rødbeder, men gider ikke mere i dag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige lavet brombær/æble-marmelade og æblegrød med ungerne. Vi var på rov i skoven og plukkede fra vores træ i haven. Tror de synes det var meget sjovt at være med til. En af dagene skal jeg også have syltet rødbeder, men gider ikke mere i dag.
Du er SÅ meget mere husmor end mig :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#44851 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44852 Fredag 12 år siden
Det ved jeg ikke noget om:)
#44853 Kiksmann 12 år siden
Jeg solgte den til en privat som accepterede at købe alle 900 film for en fair pris.
#44854 davenport 12 år siden
#44855 Thomsen 12 år siden
Tak skal du ha'! Det var ellers en ordentlig slat. Må man spørge, hvor meget du tog for det (hvis du foretrækker kan du også bare skrive en PM)?
#44856 Thomsen 12 år siden
Fik solgt for lige over 5000,-, så nu er der råd til både karate-kontigent og at købe GTA V ind uden at vente på, at det falder i pris. :-)
Jeg kom dog selvfølgelig til at bruge nogle af pengene på stedet. Der var vanvittigt mange lækre plakater. Jeg nøjedes dog med to: den danske premiereplakat fra den første SS Ilse-film (der findes også en variant fra en repremiere - uden nøgne bryster) og så en meget flot og farverig dansk plakat fra Larry Cohens B-gyser IT'S ALIVE, eller BABY KILLER, som den af uransagelige årsager blev døbt på dansk. Havde dog også kig på et virkelig flot, ubrugt eksemplar af DØDENS GAB, samt et par gamle gyserplakater fra 1960'erne fra GYSEREN (William Castles The Tingler) og FRANKENSTEIN OG MENNESKEDYRET (The Evil of Frankenstein - den første Frankenstein-film fra Hammer, der fik premiere i DK). Men de var lidt for dyre til mit budget i øjeblikket.
Oh, well, skal helt sikkert tilbage næste år, og så tager jeg selv en stak plakater med.
#44857 Batsy 12 år siden
Skal dog siges at han elsker de orginale!
#44858 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#44859 davenport 12 år siden
En af dagene skal jeg også have syltet rødbeder, men gider ikke mere i dag.
#44860 wimmie 12 år siden
Du er SÅ meget mere husmor end mig :D