Gravatar

#44861 MOVIE1000 12 år siden

wimmie (44860) skrev:
davenport (44859) skrev:
Har lige lavet brombær/æble-marmelade og æblegrød med ungerne. Vi var på rov i skoven og plukkede fra vores træ i haven. Tror de synes det var meget sjovt at være med til.
En af dagene skal jeg også have syltet rødbeder, men gider ikke mere i dag.

Du er SÅ meget mere husmor end mig :D

[url=
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44862 gi-jones 12 år siden

Har pakket hele lejligheden i kasser idag. Det eneste jeg har tilbage nu er en laptop og internetforbindelsen. Det er ret syret. I morgen bor jeg et nyt sted...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44863 dyg 12 år siden

Er bombet, har arbejdet på højtryk de sidste 3 uger, og arbejder igen på højtryk denne uge, dog tog jeg lige tre dage i Berlin i weekenden, hvor jeg løb Berlin Marathon.

Jeg glæder mig vildt meget til næste uge, hvor jeg forhåbentligt kan falde helt ned igen (og derfor med sikkerhed får influenza).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#44864 HelmerJ 12 år siden

Har lige set Le lac des morts vivants (Zombie Lake) hvilken horribel oplevelse, tror det er den dårligste film der nogensinde er lavet
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#44865 Skeloboy 12 år siden

Har brugt alle mine penge for oktober...på gøjl og spil...men har også ting til salg for 1200 kr, som jeg burde kunne sælge...hvis jeg ikke kan, så er det ikke så godt :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#44866 gi-jones 12 år siden

Er nu flyttet ind i mit nye hus. Alt er max kaos - kasser overalt. Det eneste der er samlet er min nye mega-luksus-seng. Så siger jeg vist godnat :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#44867 elwood 12 år siden

Ok vi har fundet stedet til julefrokost, godt så skal vi blot lige blive enig om en dato, DarkLight laver du lige en doodle ?

:)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44868 Kisbye 12 år siden

Jeg har lavet en ICM liste over de film, som der er blevet indstillet til at konkurrere om en Oscar for 'Bedste ikke-engelsksprogede film'.
Lavede den entelig blot for at gøre det nemmere for mig selv at holde styr på hvad jeg har set, men tænker at nogle herinde måske vil finde den interessant:

http://www.icheckmovies.com/lists/submissions+to+t...
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#44869 DarkLight 12 år siden

elwood (44867) skrev:
Ok vi har fundet stedet til julefrokost, godt så skal vi blot lige blive enig om en dato, DarkLight laver du lige en doodle ?

:)

http://doodle.com/594cunuwzqnm3g5s
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#44870 Mikkel Abel 12 år siden

Da jeg er for doven til en hurtig Google søgning, spørger jeg lige her;

Nogen der ved om "A Bug's Life" findes på blu-ray?
Har fået en ulidelig trang til at gense den.
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: