#44870: Hvad mon tager længst tid at skrive: det indlæg (for derefter at vente på svar) eller en hurtig søgning på Google eller dvdcompare.net? ;)
Bruger man Chrome: CTRL + T, så skriver man "a bug's life blu", trykker enter og har svaret.
Hvis det virkelig er et spørgsmål om dovenskab, sparer man faktisk adskillige tryk på tastaturet allerede dér og tæller man Chromes autocomplete med, sparer man endnu flere tryk.
Og det virker ganske sikkert også i Firefox og andre browsere, der tillader, at man søger direkte fra adresselinjen. :)
ICM her været noget ustabilt her på det sidste og har været helt nede siden igår. Ifølge forummet, så har de database problemer. Håber snart de får det løst, for jeg begynder at få abstinenser.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Nå, som de af jer på FB ved, så fik jeg en søn mandag morgen. Alt forløb som det skulle, og han var skidt ud 2 timer efter vi kom ind. Dejlig lille purk, sover igennem og spiser som han skal. (Til kvinderne: 4160, 57) Nu skal han integreres blandt de øvrige søskene, og det har vist sig svært. Kæft en omgang pylder og jalouxi, men vi tager den i stiv arm...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#44871 Kruse 12 år siden
#44872 Thomsen 12 år siden
#44873 Mikkel Abel 12 år siden
#44874 Highland Park 12 år siden
#44875 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Bruger man Chrome: CTRL + T, så skriver man "a bug's life blu", trykker enter og har svaret.
Hvis det virkelig er et spørgsmål om dovenskab, sparer man faktisk adskillige tryk på tastaturet allerede dér og tæller man Chromes autocomplete med, sparer man endnu flere tryk.
Og det virker ganske sikkert også i Firefox og andre browsere, der tillader, at man søger direkte fra adresselinjen. :)
#44876 Kisbye 12 år siden
Ifølge forummet, så har de database problemer. Håber snart de får det løst, for jeg begynder at få abstinenser.
#44877 Kisbye 12 år siden
#44878 Mikkel Abel 12 år siden
#44879 davenport 12 år siden
Nu skal han integreres blandt de øvrige søskene, og det har vist sig svært. Kæft en omgang pylder og jalouxi, men vi tager den i stiv arm...
#44880 Collateral 12 år siden