Gravatar

#45031 elwood 12 år siden

Det er Miss Univers det ved alle da.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45032 Batsy 12 år siden

HonoDelLoce (45029) skrev:
Jeg ved ikke... Den ser da flot ud og de forsøger da også med en 'epic feel', men.. Jeg savner i den grad at vide lidt om, hvad det helt præcist er, at han er oppe imod i denne her film, frem for det indtryk, jeg umiddelbart sidder med, af, at det bare er en omgang random thugs med forskellige agendaer.

Tror de gemmer de spørgsmål til den næste trailer, det typisk de nye trailere at vise det der fænger øjnene og ikke tankerne. "Uh episk action scene" men nu ved jeg så hvem skurken er her, så er spændt på hvordan Captain America vil håndtere det.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45033 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

HonoDelLoce (45029) skrev:
Jeg savner i den grad at vide lidt om, hvad det helt præcist er, at han er oppe imod i denne her film, frem for det indtryk, jeg umiddelbart sidder med, af, at det bare er en omgang random thugs med forskellige agendaer..

Vil du have mulige spoilere?
Gravatar

#45034 HonoDelLoce 12 år siden

Bruno (45033) skrev:
Vil du have mulige spoilere?

Af dig eller traileren? :P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45035 Corgan 12 år siden

Gad vide hvornaar S.H.I.E.L.D. finder ud af at et flyvende hangarskib er en dum ide.
Gravatar

#45036 gi-jones 12 år siden

Hvis ham her aldrig fandt ud af det, hvad får os så til at tro, at ham her skulle?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#45037 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg er så småt på vej ud af døren - jeg skal lige forbi arbejdspladsen for at straffe nogle vægte lidt og så skal jeg videre til roller derby-kamp i eftermiddag. :D
Gravatar

#45038 davenport 12 år siden

Hils Ivan, hvis du render på ham :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45039 Michael Andersen 12 år siden

I en galakse langt, langt ude på landet...

Der har lige været bryllup her i biografen :O Der var bl.a. med John Williams-musik (det er ikke noget jeg har bestemt, I swear) i højtalerne, og lige nu taler Darth Maul i mobiltelefon. Det er vist det man kalder for alternativt.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#45040 the_paki_don 12 år siden

NICE!! :D

Skriv ny kommentar: