Jeg ved ikke... Den ser da flot ud og de forsøger da også med en 'epic feel', men.. Jeg savner i den grad at vide lidt om, hvad det helt præcist er, at han er oppe imod i denne her film, frem for det indtryk, jeg umiddelbart sidder med, af, at det bare er en omgang random thugs med forskellige agendaer.
Tror de gemmer de spørgsmål til den næste trailer, det typisk de nye trailere at vise det der fænger øjnene og ikke tankerne. "Uh episk action scene" men nu ved jeg så hvem skurken er her, så er spændt på hvordan Captain America vil håndtere det.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Jeg savner i den grad at vide lidt om, hvad det helt præcist er, at han er oppe imod i denne her film, frem for det indtryk, jeg umiddelbart sidder med, af, at det bare er en omgang random thugs med forskellige agendaer..
Jeg er så småt på vej ud af døren - jeg skal lige forbi arbejdspladsen for at straffe nogle vægte lidt og så skal jeg videre til roller derby-kamp i eftermiddag. :D
Der har lige været bryllup her i biografen :O Der var bl.a. med John Williams-musik (det er ikke noget jeg har bestemt, I swear) i højtalerne, og lige nu taler Darth Maul i mobiltelefon. Det er vist det man kalder for alternativt.
#45031 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45032 Batsy 12 år siden
Tror de gemmer de spørgsmål til den næste trailer, det typisk de nye trailere at vise det der fænger øjnene og ikke tankerne. "Uh episk action scene" men nu ved jeg så hvem skurken er her, så er spændt på hvordan Captain America vil håndtere det.
#45033 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Vil du have mulige spoilere?
#45034 HonoDelLoce 12 år siden
Af dig eller traileren? :P
#45035 Corgan 12 år siden
#45036 gi-jones 12 år siden
#45037 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#45038 davenport 12 år siden
#45039 Michael Andersen 12 år siden
Der har lige været bryllup her i biografen :O Der var bl.a. med John Williams-musik (det er ikke noget jeg har bestemt, I swear) i højtalerne, og lige nu taler Darth Maul i mobiltelefon. Det er vist det man kalder for alternativt.
#45040 the_paki_don 12 år siden