Jeg havde overhovedet ikke fanget, at Roberto Redfordo skulle være med i den film, så jeg blev da lidt overrasket over at se ham :D
Jeg ved ikke... Den ser da flot ud og de forsøger da også med en 'epic feel', men.. Jeg savner i den grad at vide lidt om, hvad det helt præcist er, at han er oppe imod i denne her film, frem for det indtryk, jeg umiddelbart sidder med, af, at det bare er en omgang random thugs med forskellige agendaer..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#45021 Batsy 12 år siden
#45022 tiany 12 år siden
Jeg er positivt overrasket :)
#45023 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Den ser faktisk ud til at vise præcis hvad jeg forventede, baseret på titlen. :)
#45024 Fredag 12 år siden
#45025 Mikkel Abel 12 år siden
Ja, den ser da noget mere interessant ud end forgængeren!
#45026 the_paki_don 12 år siden
#45027 Batsy 12 år siden
#45028 elwood 12 år siden
[url=
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45029 HonoDelLoce 12 år siden
Jeg ved ikke... Den ser da flot ud og de forsøger da også med en 'epic feel', men.. Jeg savner i den grad at vide lidt om, hvad det helt præcist er, at han er oppe imod i denne her film, frem for det indtryk, jeg umiddelbart sidder med, af, at det bare er en omgang random thugs med forskellige agendaer..
#45030 the_paki_don 12 år siden
FY!
Nej, jeg vil IKKE VIDE, hvem det er, han skal op imod, da det netop i dette univers skal fremvises som, at han ikke ved, hvem han kan stole på.
Og generelt viser trailere for meget (same old song), men denne her viser dog trods alt ikke det og tak for det...