Gravatar

#4511 davenport 15 år siden

Sidder lige og æder 2 kæmåe ægge/tomatmadder. Har ikke haft appetit i en uge nu, så jeg er nærmest udhungret. (Hvilket man dog ikke ligger mærke til....)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4512 tiany 15 år siden

Har haft en rigtig møg dag, er først lige kommet hjem fra arbejde - en mand syg kostede lige 1½ times overarbejde, så nu får cheferne skideballe i næste uge. Mit sygdom er stadig ikke overstået, så jeg hoster konstant og har storset ingen stemme(hvilket kæresten synes er herligt).
Valar morghulis
Gravatar

#4513 Highland Park 15 år siden

#4511: Mht. din signatur: mener du ikke Werthers Echte? ;)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4514 filmz-jonasgr 15 år siden

Sidder og glæder mig helt vild over at jeg skal have et 10 timers seminar i morgen. Det skal nok blive interessant at høre om alt fra Beale Street og til Tupac.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4515 dyg 15 år siden

Sidder og venter på at min aftensmad bliver færdig. Jeg prøver Yoshimuras lækre thai-inspirerede karry-ret (med lækre rejer) af, og det lugter fantastisk godt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4516 elwood 15 år siden

Wraaaggg!

Skovmand fra shuldstad gå hjem og læg dig!

Jeg har satme fældet og slæbt mere end den mand fra reklamerne i dag.

8 stk. gigant store birketræer fældet og skåret op, og slæbt på plads, sammen med den gamle ved hans sommerhus, for dælen vi var færdig, er lige blevet kørt hjem nu efter jeg har spist hjemme hos ham, med hans kæreste.

Flæskesteg, kartoffler, brune kartoffler og brun sovs ahh mums, der blev jeg mæt, så nu skal der blot slappes af en mazzz 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4517 Bony 15 år siden

Jeg vil forresten gerne lige smide en stor ros til crew'et bag Filmz. Alle de små tiltag der er kommet det sidste stykke tid, såsom markeringer som ryger i citat, markeringer hvor man kan bruge fed-knappen, kursiv-knappen og understreg-knappen direkte er også super lækkert. Og sidst men ikke mindst, link knappen der automatisk er markeret det rigtige sted når man trykker. Good job guys! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4518 mr gaijin 15 år siden

#4517 Ja, det er virkelig lækkert

Sidder på job i receptionen på et hotel. Har lige været på rov i restaurantens kagekøleskab. Klart noget af det bedste ved jobbet. Plus at jeg kan nå at se en film, mens maskineriet kører.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4519 Bony 15 år siden

#4518 - Det er sådan et job jeg ville ønske jeg havde ved siden af studierne. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4520 mr gaijin 15 år siden

#4519 Jeps, det er ret fedt. Specielt når der ikke er så mange gæster, som her i weekenderne.

Så er det snart fyrmorgen! Hurra!
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: