Gravatar

#4521 tiany 15 år siden

Er stået op 30 min siden. Hoste-anfaldene blev for meget, så jeg kunne ikke længere sove. Men det ændre ikke på at jeg er træt.
Valar morghulis
Gravatar

#4522 filmz-Bruce 15 år siden

#4515 Kan man nasse et link af opskriften?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4523 DarkLight 15 år siden

Her
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4524 Bates 15 år siden

Har lige lyttet til Smodcast 74.

GLASS ASS!
Gravatar

#4525 davenport 15 år siden

Har lige set bold. Enough said :/

Well, hygger mig ellers med ild i brændeovnen, der er ved at være en god hede nu.
I morgen starter jeg med undervisning, og jeg har brugt ugen på forberedelse. Min områdechef og kollega er helt oppe at køre om vi nu er forberedt, mens jeg jo har prøvet den slags før, så jeg tager den med storisk ro. Jeg skal undervise i jobmål i morgen, samt at byde velkommen til 30 kursister. Forløbet er af 14 dage, med et planlagt skema, så jeg føler mig godt klædt på.
Vores firma har et rimeligt nemt koncept, så jeg er godt nok hjemme i stoffet.
Jeg glæder mig til at komme igang. Mit umiddelbare indtryk er, at det er et super job. Vi er 2 mand til dagligt, så der er ikke meget koordinering, og min kollega kommer fra fagbevægelsen, så hun er inde i alt det stof.
Jeg føler mig helt som en rigtig lærer, og så er det det bedst betalte arbejde jeg ind til videre har haft, og som jeg virkelig føler jeg kan fylde ud.

Obersten og DKSBF er taget over til svigermekanikken og spise, så jeg nuller bare rundt. Rart!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4526 filmz-jonasgr 15 år siden

Har været til musikseminar siden 09.15 i morges og kom hjem for 1.30- 2 timer siden. Det var egentlig mere spændende end jeg havde regnet med og så var vores professor så venlig at betale alle drikkevarer da vi bagefter tog ud på restaurant. Så kan jeg bedre forstå hvorfor han hele tiden ment jeg skulle have en ny påfyldning, hehe.
En meget speciel professor.

Og så vandt AC Milan 3-0 og Perdenti fik kun 1-1.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4527 filmz-Bruce 15 år siden

Efter at have rykket nogle gange for NAS drev fra Tyskland, kom det frem, at forhandleren ikke havde de to harddiske på lager, der skulle bruges. Held i uheld. Fik læst lidt om performance på Tomshardware og fandt frem til en bedre disk. Så samme NAS drev og to andre harddiske er bestilt, stadig samme forhandler. Men øv for en ventetid.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4528 tiany 15 år siden

Har lige skrevet en mail, til den søde og rare mand der har fået medlidenhed med mig og vil lade mig skrive et speciale for hans virksomhed. Håber det klapper denne gang ellers er jeg seriøst på skidern.

Har det stadigvæk elendigt, har konstant hostanfald og kan ikke føre en ordentlig samtale uden at kløjes i det.
Valar morghulis
Gravatar

#4529 mr gaijin 15 år siden

Er en lucky bastard. Har lige vundet i to filmz-konkurrencer :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4530 elwood 15 år siden

Tillykke med Hundehotellet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: