Tror bare jeg stemmer på den siddende Kolding-borgmester. Ikke partimæssigt, men synes han gør et godt arbejde i vores kommune, og han er nem at komme i kontakt med, når man skal bruge en ping til forskellige arrangementer. Og så ønsker han tillykke på ens fødselsdag, hvis man har ham på FB. Det virker overskudsagtigt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Og så ønsker han tillykke på ens fødselsdag, hvis man har ham på FB. Det virker overskudsagtigt.
Ih ja, så glemmer man næsten, at han egenhændigt har ophævet spørgetiden i byrådsmøderne. Men hvad skal man også bruge den petitesse, vi kalder for ytringsfrihed, til, når man i stedet kan få en lykønskning på et virtuelt netværk?
Ingen. Og rolig nu. Jeg fandt det blot spøjst underkastende, at du ville stemme på mand, fordi han har "overskud" til at lykønske tilfældige brugere på Facebook og udføre andre letkøbte gestus.
Ej, men så læste du ikke det første godt nok. Da min arbejdsplads åbnede henvendte jeg mig til ham, og bad ham om at møde op, og samtidig afholde en tale om iværksætteri. Hvilket han gjorde med bravour, og var meget imødekommende. Han er jo en kransekagefigur, som i alle andre kommuner på den post, da der sidder et byråd. At han så er venlig at ønske tillykke, synes jeg da bare er et plus, da det også sender et signal om ungdommelighed, og at han er i tiden. (Jeg burde nok have indsat en smiley, men fandt det ikke bydende nødvendig) Jeg synes han gør meget kulturelt for Kolding, og egentlig udfører sit hverv som det er tiltænkt, og det synes jeg egentlig er godt nok, til at man kan bestride den post.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Min kommentar var heller ikke ment som en bestridelse af din holdning (beklager, hvis det virkede sådan med mit "Ih ja"). Jeg har personligt ingen tiltro til (levebrøds)politikeres imødekommenhed - slet ikke Jørn Pedersens, selvom jeg godt nok er bosat i Aarhus -, når den i de fleste tilfælde udelukkende vidner om en udvidet proces af spin og udnyttelse af magtapparatet samt borgerne under dette.
#45211 davenport 12 år siden
#45212 Pécuchet 12 år siden
#45213 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Tisse på den og derefter brænde den, selvfølgelig på rådhuset, ellers giver det ikke den rette effekt.
Husk at lave "helikopteren" mod medarbejderne, for at understrege din pointe.
#45214 Pécuchet 12 år siden
Ih ja, så glemmer man næsten, at han egenhændigt har ophævet spørgetiden i byrådsmøderne. Men hvad skal man også bruge den petitesse, vi kalder for ytringsfrihed, til, når man i stedet kan få en lykønskning på et virtuelt netværk?
#45215 davenport 12 år siden
#45216 Pécuchet 12 år siden
Ingen. Og rolig nu. Jeg fandt det blot spøjst underkastende, at du ville stemme på mand, fordi han har "overskud" til at lykønske tilfældige brugere på Facebook og udføre andre letkøbte gestus.
#45217 davenport 12 år siden
Da min arbejdsplads åbnede henvendte jeg mig til ham, og bad ham om at møde op, og samtidig afholde en tale om iværksætteri. Hvilket han gjorde med bravour, og var meget imødekommende.
Han er jo en kransekagefigur, som i alle andre kommuner på den post, da der sidder et byråd.
At han så er venlig at ønske tillykke, synes jeg da bare er et plus, da det også sender et signal om ungdommelighed, og at han er i tiden. (Jeg burde nok have indsat en smiley, men fandt det ikke bydende nødvendig)
Jeg synes han gør meget kulturelt for Kolding, og egentlig udfører sit hverv som det er tiltænkt, og det synes jeg egentlig er godt nok, til at man kan bestride den post.
#45218 Pécuchet 12 år siden
#45219 davenport 12 år siden
Tænker bare, at hvis man skal tage stilling til alle landets borgmestre, så har man satme travlt ;)
#45220 Pécuchet 12 år siden