Det er over et år siden, jeg har været i byen i Kolding, men muligvis. Jeg holdte dog mest til på Den Engelske og (hvis det skulle være billigt og fordækt) værtshusene i Låsbygade.
Er det stadigvæk umuligt at vinde i bordfodbold på Knuds? :)
Det er mange år siden jeg var barfly på Knuds. Der kom nogle børn i vejen ;) Tror ikke jeg har været "i byen" i 10 år... Alderen tynger vidst. Men jeg kender da et par enkelte, der nærmest bor på Knuds stadigvæk. Og én der bor ovenpå, og kalder nuds sin dagligstue ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Nu er jeg ikke lige helt 100% inde i den der Im-sag - men det er da påfaldende, at DF er det eneste parti, der ikke vil være med til det lovforslag, der giver udlændinge mulighed for at klage over udvisningssager...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Det mest irriterende ved sagen er, at først når den kommer i pressen, kommer der ændringer.
Og lige apropos DF, så har jeg lige læst, at de sagde nej til at være med i et europæisk samarbejde med Geert Wilders Frihedsparti og Marine Le Pens tosser. Det må da en gang for alle slå fast, at DF ikke er så ekstreme, som mange vil gøre dem til. Jovist, der er nogen meget, meget tossede mennesker, der udtalelser sig på DF's vegne, men de er langt fra racister. Og nej, jeg kan ikke fordrage det parti, men ret skal være ret.
#45226, det får du slet ikke tid til, Erlingúr! Når du først er hoppet i biffen for at se "Hobbitten 2: [indsæt filmhistoriens mest kringlede titel her]", ser jeg dig ikke igen, før Greengrass for længst har lavet 30 mesterværker og stillet træskoen i en høj, høj alder.
#45226, det får du slet ikke tid til, Erlingúr! Når du først er hoppet i biffen for at se "Hobbitten 2: [indsæt filmhistoriens mest kringlede titel her]", ser jeg dig ikke igen, før Greengrass for længst har lavet 30 mesterværker og stillet træskoen i en høj, høj alder.
haha! Den er rent faktisk kortere end part 1 din kartoffel!
GREENGRASS LUGTER OG JEG KAN IKKE FØLGE MED I HANS FILM
There i said it.
:D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#45228, haha! Den er rent faktisk kortere end part 1 din kartoffel!
Så det, du siger, er, at hvis jeg så filmen på premieredagen den 11. december, så er der en teoretisk chance for, at jeg kan nå at fejre nytåret, når den er forbi? Altså, nytåret 2016, of course!
#45221 davenport 12 år siden
(Det kan være vi har drukket øl på Republikken eller Knuds så ;))
#45222 Pécuchet 12 år siden
Det er over et år siden, jeg har været i byen i Kolding, men muligvis. Jeg holdte dog mest til på Den Engelske og (hvis det skulle være billigt og fordækt) værtshusene i Låsbygade.
Er det stadigvæk umuligt at vinde i bordfodbold på Knuds? :)
#45223 davenport 12 år siden
Tror ikke jeg har været "i byen" i 10 år... Alderen tynger vidst.
Men jeg kender da et par enkelte, der nærmest bor på Knuds stadigvæk. Og én der bor ovenpå, og kalder nuds sin dagligstue ;D
#45224 HonoDelLoce 12 år siden
#45225 Skeloboy 12 år siden
Det mest irriterende ved sagen er, at først når den kommer i pressen, kommer der ændringer.
Og lige apropos DF, så har jeg lige læst, at de sagde nej til at være med i et europæisk samarbejde med Geert Wilders Frihedsparti og Marine Le Pens tosser. Det må da en gang for alle slå fast, at DF ikke er så ekstreme, som mange vil gøre dem til. Jovist, der er nogen meget, meget tossede mennesker, der udtalelser sig på DF's vegne, men de er langt fra racister. Og nej, jeg kan ikke fordrage det parti, men ret skal være ret.
#45226 Batsy 12 år siden
Nu skal du passe på! Snart begynder en eller anden agent af kaos at ned sable din hemmlige elsker Hr. Greengrass! :P
#45227 The Insider 12 år siden
#45228 Batsy 12 år siden
haha! Den er rent faktisk kortere end part 1 din kartoffel!
GREENGRASS LUGTER OG JEG KAN IKKE FØLGE MED I HANS FILM
There i said it.
#45229 The Insider 12 år siden
Så det, du siger, er, at hvis jeg så filmen på premieredagen den 11. december, så er der en teoretisk chance for, at jeg kan nå at fejre nytåret, når den er forbi? Altså, nytåret 2016, of course!
#45230 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"