Så er der sku ferie i 2 uger!! Så er det ikke arbejdet, men Obersten der skal hundse med mig.
Har lige affodret den lille med makrel i tomat og rugbrødsbidder, og nu leger hun i kravlegården. (En ren Uncle Joey ;))
Sidder lige og drikker et par 7up, og så skal vi over til min svigerfars fødselsdag. Har aftalt med HelmerJ, at vi skal prøve at lave tigerrejer med Bacon omkring. The best of both worlds...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Vi har været ude og ligge på senge i dag. Vi ønsker at købe ny seng til når vi skal flytte, nu forsøger vi så at finde ud af om man skal give lidt mere end vi egentlig vil eller købe noget billigt der så skal udskiftes igen om nogle år.
Desuden forsøger jeg, at komme igennem vasketøjet fra ferien, har i hvert fald lige et par maskinfulde endnu og jeg er på 5. vask lige nu :(
I aften skal jeg med min mor og svigerinde i biffen og se den nye Harry Potter, det bliver vist det rene afslapning.
#9041 MOVIE1000 15 år siden
#9042 MOVIE1000 15 år siden
#9043 gi-jones 15 år siden
#9044 MOVIE1000 15 år siden
#9045 davenport 15 år siden
Så er det ikke arbejdet, men Obersten der skal hundse med mig.
Har lige affodret den lille med makrel i tomat og rugbrødsbidder, og nu leger hun i kravlegården. (En ren Uncle Joey ;))
Sidder lige og drikker et par 7up, og så skal vi over til min svigerfars fødselsdag. Har aftalt med HelmerJ, at vi skal prøve at lave tigerrejer med Bacon omkring. The best of both worlds...
#9046 Bony 15 år siden
Enkelt men genialt! Ideen er super god. Nu blev jeg helt lækkersulten. :(
#9047 davenport 15 år siden
(Der skal bare være nok, jo...)
#9048 Bony 15 år siden
#9049 davenport 15 år siden
#9050 tiany 15 år siden
Desuden forsøger jeg, at komme igennem vasketøjet fra ferien, har i hvert fald lige et par maskinfulde endnu og jeg er på 5. vask lige nu :(
I aften skal jeg med min mor og svigerinde i biffen og se den nye Harry Potter, det bliver vist det rene afslapning.