Gravatar

#45341 The Insider 12 år siden

Nooooooooo! Allan!!
War. War never changes.
Gravatar

#45342 elwood 12 år siden

Endnu en konspiration kan kobles på denne dag :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45343 M.L.P.F. 2010 12 år siden

Så gik denne dag, en glædelig dag for alle Whovian's, men en tragisk dag for Amerika. Mon Mads Mikkelsen ikke har haft en god dag idag?
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#45344 tiany 12 år siden

Halløj fra julefrokost...
Valar morghulis
Gravatar

#45345 elwood 12 år siden

Nogen der har set den hersens Blacklist serie med James Spader?

Så lidt klip fra den og umiddelbart virke den ganske underholdende, båret meget af James Spader, som jo self. er awesome som altid :)

Men ku være der var nogen som havde set lidt mere af den, ender nok med og se den uanset, hvad da han er med i den.
Gravatar

#45346 tiany 12 år siden

elwood (45345) skrev:
Nogen der har set den hersens Blacklist serie med James Spader?

Så lidt klip fra den og umiddelbart virke den ganske underholdende, båret meget af James Spader, som jo self. er awesome som altid :)

Men ku være der var nogen som havde set lidt mere af den, ender nok med og se den uanset, hvad da han er med i den.

Ser den alene pga af Spader... Den er rimelig standard action/thriller serie, den ville dø uden Spader.
Valar morghulis
Gravatar

#45347 elwood 12 år siden

Også det indtryk jeg umiddelbart har, så det er lidt det samme som med Castle, den ser man også kun på grund af Nathan Fillion, jeg gør, hvertfald.
Gravatar

#45348 Wangsgaard 12 år siden

husk at der er black friday deals på amazon hele ugen :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#45349 Thomsen 12 år siden

Hvalpen er endeligt faldet til ro, så jeg drikker kaffe og læser en artikel med den mundrette titel "Comparative Neuroethology of Startle, Rapid Escape, and Giant Fiber-Mediated Responses."

Jo da.

Er ved at skrive en lille opgave om chokeffekter i horrorfilm, hvorfor de virker, hvordan de påvirker os, og hvordan de udløses i horrorfilm. Så jeg er dybt begravet i forskning omkring den såkaldte startle-respons.

På trods af, at det er ret oplagt emne i forhold til horrorfilm, så er der faktisk skrevet forbavsende lidt om det. Det meste faglitteratur om horror nøjes med at konstatere, at det er et virkemiddel, der anvendes ofte - og så gerne at fordømme chokeffekter/ jump scares osv. som "billige" og "nemme".

"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45350 the_paki_don 12 år siden

Men åbenbart ikke særlig nemme at skrive om? :)

Skriv ny kommentar: