Gravatar

#45351 davenport 12 år siden

Irriterer mig over at jeg ikke har mere om pædagogik i min bogsamling. Vi har fået at vide, at vores store pige er helt vild klog, videnbegærlig, fremme i skoene osv. Det eneste draw back, er at hun ikke er vild med at være i fokus, og bliver ked af det, når hun kommer i centrum i børnehaven til samling osv. Hun skal i skole næste år, og jeg vil gerne rette op på dette inden. Har lige gennemlæst "En Håndsrækning til Familien Danmark" på over 300 sider, der ikke gav et svar... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45352 Highland Park 12 år siden

#45351: Hvorfor betragter du det som noget, du skal rette op på?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#45353 davenport 12 år siden

Fordi hendes mor havde det på samme måde, hvilket resulterede i at hele skolegangen blev et helvede, og det skal hun ikke udsættes for. Læring skal være givende og noget man glæder sig til, ikke bare en pligt man skal afsted til hver dag.
Gravatar

#45354 wimmie 12 år siden

davenport (45353) skrev:
Fordi hendes mor havde det på samme måde, hvilket resulterede i at hele skolegangen blev et helvede, og det skal hun ikke udsættes for. Læring skal være givende og noget man glæder sig til, ikke bare en pligt man skal afsted til hver dag.

Jeg havde det på samme måde i barne/teenageårene - det var i høj grad et selvtillid/selvværdsspørgsmål...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45355 Highland Park 12 år siden

#45353: Okay det lyder ret ekstremt, men derfor behøver det vel ikke at udvikle sig på samme måde for din datter. Der er immervæk langt fra det at være genert og ikke bryde sig om at være i fokus og så til at skolegangen ligefrem bliver et helvede for en.
Når nu hun er dygtig og videbegærlig, kan jeg ikke se, hvorfor hun ikke skulle kunne nyde at gå i skole.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#45356 davenport 12 år siden

Næ, men når hun græder over at komme i fokus, så synes jeg det ihf. er værd at læse op på. Hvorfor ikke gå frem med fuld styrke, i stedet for 90%?
Gravatar

#45357 davenport 12 år siden

Nogen der kan fremskaffe email adresser til ex. TV2? Jeg har et pitch til et nyt program og vil gerne i kontakt med Thomas Brienholdt, der tiltræder som chef pr. 1.12.
Kan man ikke finde den slags på nettet?
Gravatar

#45358 MMB 12 år siden

Faldt lige over dette blogindlæg med billeder af flere mesterlige instruktører i samme fotografi: http://gnawseah.blogspot.dk/2012/09/directors.html
Gravatar

#45359 elwood 12 år siden

Haps så røg The Little Mermaid og The Junglebook, lige i kurven til ca. 133 kr. i alt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45360 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Cinemateket i København viser Disney-film igennem hele december, fx. Løvernes konge, Dumbo mv.

Skriv ny kommentar: