Næ, men når hun græder over at komme i fokus, så synes jeg det ihf. er værd at læse op på. Hvorfor ikke gå frem med fuld styrke, i stedet for 90%?
Jeg synes blot, at man skal passe på med at problematisere den slags åbenlyst, når barnet ikke er ældre. Meget kan ændre sig i løbet af de kommende års skolegang. Naturligvis er det hårdt at opleve, at hun bliver så påvirket, at hun græder, men det er vel ikke en helt unormal reaktion i den alder. Desuden er nogle mennesker bare mere generte, nervøse og/eller utilpasse, når de er i centrum. Hvorfor behandle det som et symptom, der skal udbedres nu og her? Selvtilliden, motivationen og modet kan stille og roligt vokse ud af den anerkendelse, kærlighed, støtte og forståelse, hun møder på sin vej.
Nu du gerne vil vide mere, hvad så med, når det bliver muligt, at tale med hendes kommende klasselærer om reaktionsmønstret? Vedkommende har garanteret gjort sig nogle værdifulde erfaringer på området - også hvad angår at berolige ængstelige forældre og støtte børnene. :)
Har afleveret hvalpen til svigerinden, der skal være hundesitter i aften. Kæresten er på arbejde til sent, og jeg vil smutte til karate og få prygl om lidt.
Jeg må indrømme, at jeg har mere lyst til at ligge mig på sofaen og spille lidt free-roam GTA V:O, men nu har jeg lovet, at jeg vil komme. Og jeg har nok også bedst af at tage afsted.
Men for fanden, hvor er det bare vintermørkt. Og koldt. :-/
Har stegt 40 bøf og snittet 7 kilo løg på arbejde, og har så lige lavet.. Ja, bøf med løg herhjemme. Men jeg sætter mine i ovnen med sovsen og løgene på, så det er selvfølgelig meget bedre :) Tror jeg vil se en lille film i aften, hvis tingene (ungerne) udspiller sig som (ikke) forventet!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige hjemvendt fra møde med Morten Hartz Kaplers, leder af Århus filmværksted og instruktør af filmen "AFR". Mega interresant dude, som er ret ukonventionel. Han snakkede bla. om filmbranchen i DK og hvordan man bliver en del af den, hvordan man laver film og gav feedback til en film, jeg selv har været en del af. Spændende, lærerigt og mega inspirerende. :)
TV2 har efter næsten to års betænkningstid, hvor de bare har siddet på serien og deres flade, endeligt fået plads til at vise American Horror Story. De to første afsnit vises i aften, eller rettere i nat... kl. 2.15-4.00.
Serien har ellers fået pæn ros i USA og er nu i gang med sin tredje sæson. Men det betyder selvfølgelig ikke, at TV2 skal vise den på et tidspunkt, hvor der er nogen, der ser med. 27. sæson af Vild med dans er da langt vigtigere...
De må vel have vurderet at der er flere seere i vild med dans, end i det der gyser show? Hvis det er meget voldeligt/blodigt, kan jeg også forstille mig at de ikke programsætter det imens børn risikere at se det.
Men jeg kender det da godt fra dengang jeg så fjernsyn. Specielt irriteredede det mig at jeg kunne begynde følge med i en serie, hvorefter den flyttet længere og længere ud på natten, for til sidst at blive stoppet før tid. Så er det jo fint med streamingtjenesterne, hvor man selv kan bestemme. Apropos, så ligger der 3 sæsoner af American Horror Story på netflix ;)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Traileren til The box trolls fra folkene bag Caroline og Paranorman. den ser herlig ud, fantastisk arbejde de laver, flere sådan nogle film mindre 3D animations film!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#45361 Highland Park 12 år siden
Nu du gerne vil vide mere, hvad så med, når det bliver muligt, at tale med hendes kommende klasselærer om reaktionsmønstret? Vedkommende har garanteret gjort sig nogle værdifulde erfaringer på området - også hvad angår at berolige ængstelige forældre og støtte børnene. :)
#45362 davenport 12 år siden
#45363 Thomsen 12 år siden
Jeg må indrømme, at jeg har mere lyst til at ligge mig på sofaen og spille lidt free-roam GTA V:O, men nu har jeg lovet, at jeg vil komme. Og jeg har nok også bedst af at tage afsted.
Men for fanden, hvor er det bare vintermørkt. Og koldt. :-/
#45364 davenport 12 år siden
Tror jeg vil se en lille film i aften, hvis tingene (ungerne) udspiller sig som (ikke) forventet!
#45365 Mikkel Abel 12 år siden
Spændende, lærerigt og mega inspirerende. :)
#45366 Thomsen 12 år siden
TV2 har efter næsten to års betænkningstid, hvor de bare har siddet på serien og deres flade, endeligt fået plads til at vise American Horror Story. De to første afsnit vises i aften, eller rettere i nat... kl. 2.15-4.00.
Serien har ellers fået pæn ros i USA og er nu i gang med sin tredje sæson. Men det betyder selvfølgelig ikke, at TV2 skal vise den på et tidspunkt, hvor der er nogen, der ser med. 27. sæson af Vild med dans er da langt vigtigere...
#45367 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#45368 Thomsen 12 år siden
#45369 Kisbye 12 år siden
Hvis det er meget voldeligt/blodigt, kan jeg også forstille mig at de ikke programsætter det imens børn risikere at se det.
Men jeg kender det da godt fra dengang jeg så fjernsyn. Specielt irriteredede det mig at jeg kunne begynde følge med i en serie, hvorefter den flyttet længere og længere ud på natten, for til sidst at blive stoppet før tid.
Så er det jo fint med streamingtjenesterne, hvor man selv kan bestemme.
Apropos, så ligger der 3 sæsoner af American Horror Story på netflix ;)
#45370 Batsy 12 år siden