Gravatar

#45371 Ispep 12 år siden

Læser lige på imdb at traileren til "Interstelllar" er sat til den 13 December. Lige om hjørnet. Som tiden går, synes næsten lige de gik i gang med optagelser.
Gravatar

#45372 MOVIE1000 12 år siden

Thomsen (45366) skrev:
Wtf!

TV2 har efter næsten to års betænkningstid, hvor de bare har siddet på serien og deres flade, endeligt fået plads til at vise American Horror Story. De to første afsnit vises i aften, eller rettere i nat... kl. 2.15-4.00.

Serien har ellers fået pæn ros i USA og er nu i gang med sin tredje sæson. Men det betyder selvfølgelig ikke, at TV2 skal vise den på et tidspunkt, hvor der er nogen, der ser med. 27. sæson af Vild med dans er da langt vigtigere...

Det samme gjorde tv3+ med Bates Motel. Håber dog at vi i den nærmere fremtid ser mere til American horror story her i DK, eller bare at man kan skaffe den med DK tekst. En serie jeg længe har holdt øje med.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45373 HonoDelLoce 12 år siden

Ellers må Kanal 5 på banen. De tog chancen med Hannibal (selvom det sikkert ikke var sket, hvis det ikke var for Mads Mikkelsen), og ikke nok med, at de viste serien i primetime, så viste de faktisk også afsnittene ret hurtigt efter, at de var blevet vist i amerikansk fjernsyn.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45374 Thomsen 12 år siden

Kisbye (45369) skrev:
De må vel have vurderet at der er flere seere i vild med dans, end i det der gyser show?
Hvis det er meget voldeligt/blodigt, kan jeg også forstille mig at de ikke programsætter det imens børn risikere at se det.

Selvfølgelig har de vurderet, at Vild med dans kan trække flere seere, det er da klart. Der er nok heller ingen, der i ramme alvor vil forvente, at TV2 skal programsætte en horror-serie i primetime fredag aften. Men derfra og så til at begrave den om natten på en hverdag, hvor seertallet ligger allerlavest, er der da alligevel et pænt stykke vej. Har de vist den før midnat, fx kl. 22 eller 23 havde det været langt mere passende.

Som beslutningen er nu, så virker det nærmest, som om TV2 har fortrudt købet. De sendte oprindeligt en stolt pressemeddelelse ud, om at de havde indkøbt en ny rost amerikansk serie, men derefter har de blot siddet på den i næsten to år. Nu lancerer de den så på et tidspunkt, hvor det formentligt bliver en selvopfyldende profeti, at der ikke ser seere til "den slags".

Kisbye (45369) skrev:

Apropos, så ligger der 3 sæsoner af American Horror Story på netflix ;)

Hvorhenne? Jeg kan kun finde første sæson, som har ligget på US Netflix det sidste år.
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45375 HonoDelLoce 12 år siden

Det kan også være, at de har set første sæson og tænkt "puuuuuuuh ha, det var IKKE, hvad vi havde regnet med..."

Sådan havde jeg det i hvert fald selv, da jeg så første sæson..

Til gengæld er jeg overmådeligt glad for, at jeg alligevel gav anden sæson en chance, for den er så meget bedre på alle leder og kanter :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45376 Ericmase 12 år siden

Ispep (45371) skrev:
Læser lige på imdb at traileren til "Interstelllar" er sat til den 13 December.

Jeg glæder mig som et lille barn! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#45377 davenport 12 år siden

Hvad sker der lige for verden i dag??? 3 flystyrt samme dag?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45378 elwood 12 år siden

Ser ud til vi har mistet Paul Walker :(

Weird jeg sad lige og genså FF6 igår.

Hans FB account, og Twitter bekræfter det, og medmindrer det er hacked, eller jordens dårligste spøg, så ser det ud til og være sandt.

R.I.P
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45379 nakalay 12 år siden

Havde aldrig hørt om ham.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#45380 elwood 12 år siden

Han var også med i Running Scared, ganske habil lille film.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: