Gravatar

#45381 SublimeKen 12 år siden

Det var en meget mærkelig nyhed lige at få kastet i hovedet da jeg kom hjem fra min bytur tidligere
Gravatar

#45382 Fredag 12 år siden

Trist! Han var måske ikke en stor skuespiller, men han var yderst sympatisk i f.eks. den fantastiske familie Disneyfilm Eight Below og han udfyldte sin rolle i Fast serien fint.

Nogen der ved om Fast 7 var færdigoptaget for hans vedkommende?
Gravatar

#45383 tiany 12 år siden

Trist nyhed at vågne til.
I følge nogle amerikanske medier er de lige færdige med optagelserne.
Valar morghulis
Gravatar

#45384 MOVIE1000 12 år siden

Shit en lorte nyhed at vågne til, troede først det var en joke. R.I.P Walker, og tak for Fast and furious.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45385 Ispep 12 år siden

Godt nok trist!
Gravatar

#45386 tiany 12 år siden

Men nu kan jeg læse at Empire besøgte settet i sidste måned og de siger at de kun er halvvejs :/
Valar morghulis
Gravatar

#45387 elwood 12 år siden

Han har vidst en datter så vidt jeg ved, mine tanker går, hvertfald til hende først og fremmest, og så hans familie, han var ja ikke nogen nogen stor skuespiller, men ja i Fast filmene var han en fast del, som udfyldte sin rolle godt, og så var han overraskende god i Running Scared, som jeg nævnte før.

Og med det sagt, ja Fast 7 blir ikke det samme, hvis den da blir færdig, men ja det jo hollywood, så de finder nok ud af noget ikke fordi det er vigtig for mig, men ja det blir meget mærkeligt når den udkommer, hvis den gør.

Billederne er opdateret på nyheden, hans bil, ligner noget der er løgn, damm! den er jo hel total smadret.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45388 HonoDelLoce 12 år siden

Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45389 Kruse 12 år siden

HonoDelLoce (45388) skrev:
Insider???

Haha ja, det er sgu' ham. Han er over alt! :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45390 The Insider 12 år siden

KAPOW! 8)
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: