Trist! Han var måske ikke en stor skuespiller, men han var yderst sympatisk i f.eks. den fantastiske familie Disneyfilm Eight Below og han udfyldte sin rolle i Fast serien fint.
Nogen der ved om Fast 7 var færdigoptaget for hans vedkommende?
Han har vidst en datter så vidt jeg ved, mine tanker går, hvertfald til hende først og fremmest, og så hans familie, han var ja ikke nogen nogen stor skuespiller, men ja i Fast filmene var han en fast del, som udfyldte sin rolle godt, og så var han overraskende god i Running Scared, som jeg nævnte før.
Og med det sagt, ja Fast 7 blir ikke det samme, hvis den da blir færdig, men ja det jo hollywood, så de finder nok ud af noget ikke fordi det er vigtig for mig, men ja det blir meget mærkeligt når den udkommer, hvis den gør.
Billederne er opdateret på nyheden, hans bil, ligner noget der er løgn, damm! den er jo hel total smadret.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45381 SublimeKen 12 år siden
#45382 Fredag 12 år siden
Nogen der ved om Fast 7 var færdigoptaget for hans vedkommende?
#45383 tiany 12 år siden
I følge nogle amerikanske medier er de lige færdige med optagelserne.
#45384 MOVIE1000 12 år siden
#45385 Ispep 12 år siden
#45386 tiany 12 år siden
#45387 elwood 12 år siden
Og med det sagt, ja Fast 7 blir ikke det samme, hvis den da blir færdig, men ja det jo hollywood, så de finder nok ud af noget ikke fordi det er vigtig for mig, men ja det blir meget mærkeligt når den udkommer, hvis den gør.
Billederne er opdateret på nyheden, hans bil, ligner noget der er løgn, damm! den er jo hel total smadret.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45388 HonoDelLoce 12 år siden
#45389 Kruse 12 år siden
Haha ja, det er sgu' ham. Han er over alt! :)
#45390 The Insider 12 år siden