Gravatar

#45391 HonoDelLoce 12 år siden

Haha - jack of all trades !

(master of none vil jeg slet ikke smide ind her ! ;) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#45392 the_paki_don 12 år siden

Hvordan formåede du IKKE at nævne noget om, hvor awesome Greengrass er i produktbeskrivelsen?

F.eks.:

"Når fantastisk lyd er et minimumskrav, så skal du selvfølgelig købe SONOS serien, så du bl.a. kan høre det skarpe lydarbejde udført i 'The Bourne Supremacy' og 'The Green Zone'!"

:)

Gravatar

#45393 The Insider 12 år siden

#45392, det gjorde jeg også! Men desværre skulle jeg ikke selv redigere smøren... :-/ Håber på en Extended Edition en skønne dag. Men hvis man spiller det baglæns, lovpriser jeg selvfølgelig både Djævlen og Greengrass.
War. War never changes.
Gravatar

#45394 The Insider 12 år siden

Og en lille update omkring Go'morgen DK: Nu fik jeg endelig svar (audition var jo HELT tilbage i juli), og jeg er desværre ikke blevet valgt som ny filmanmelder på programmet. Men jeg fik at vide, at jeg var på en tæt andenplads (typisk!).
War. War never changes.
Gravatar

#45395 the_paki_don 12 år siden

hahahahaha!!!!

God humor, Johan... Oh my god, I just wrote that...

Men ærgerligt. Ville gerne have stået op mindst en gang om ugen for at have set Go' Morgen Danmark for at have set dig sammenligne alle film med Greengrass':

"The Secret Life of Walter Mitty" er en stærk film med en pragtpræstation fra Ben Stiller, men han viser slet ikke den samme dynamik i sit spil, som Tom Hans gør det under instruktion af den brillante Paul Greengrass."

Gravatar

#45396 gi-jones 12 år siden

Hvordan er det lige en digital forstærker virker???
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#45397 elwood 12 år siden

the_paki_don (45395) skrev:
sammenligne alle film med Greengrass'

Jeg troede de alle sku sammenlignes med Battleship ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45398 The Insider 12 år siden

Hahaha! Jeg ville naturligvis veksle mellem Greengrass og Battleship :-)
War. War never changes.
Gravatar

#45399 dyg 12 år siden

Hjernen er en sær størrelse. Jeg ville google efter Jeffrey Jones, for at læse om hans kriminelle løbebane, men forstod ikke, at jeg ikke fandt noget på google, når jeg googlede efter hvad jeg troede var hans navn: "Walter Jenning".

Hvorfor fanden kan jeg bedre huske hans karakter fra Howard The Duck's navn end hans rigtige? Jeg har ikke engang set Howard The Duck i 3-4 år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45400 MOVIE1000 12 år siden

The Insider (45394) skrev:
Og en lille update omkring Go'morgen DK: Nu fik jeg endelig svar (audition var jo HELT tilbage i juli), og jeg er desværre ikke blevet valgt som ny filmanmelder på programmet. Men jeg fik at vide, at jeg var på en tæt andenplads (typisk!).

en tæt andenplads? var i ikke kun 2?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: