Gravatar

#45421 Collateral 12 år siden

tiany (45417) skrev:
er der nogle nye mobiler, der ikke bruger det?
hvad har du købt for en ?

Ja der er dem der bruger Nano sim ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#45422 wimmie 12 år siden

dyg (45399) skrev:
Hjernen er en sær størrelse. Jeg ville google efter Jeffrey Jones, for at læse om hans kriminelle løbebane, men forstod ikke, at jeg ikke fandt noget på google, når jeg googlede efter hvad jeg troede var hans navn: "Walter Jenning".

Hvorfor fanden kan jeg bedre huske hans karakter fra Howard The Duck's navn end hans rigtige? Jeg har ikke engang set Howard The Duck i 3-4 år.

Nu blev jeg jo nysgerrig...damn, det havde jeg ikke lige gættet om ham :S
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45423 davenport 12 år siden

Uddannelse:
Min chef har tilbudt mig at komme i mesterlære som gastronomiassistent. Det tager 1½ år og aflønnes med 18.500,- brutto. Er der nogen der ved om man skal betale arbejdsmarkedsbidrag og om der er en anderledes skat mens man uddanner sig (evt. fradrag osv.) ?
Jeg vil rigtig gerne, bare det hænger sammen økonomisk...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45424 Mikkel Abel 12 år siden

Er der en definitiv grænse mellem hvornår det er en low-budget film kontra big-budget/ikke low-budget?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#45425 gi-jones 12 år siden

MikkelAbel (45424) skrev:
Er der en definitiv grænse mellem hvornår det er en low-budget film kontra big-budget/ikke low-budget?
Nej :) Og der er også en del film, der er hverken den ene eller den anden. Hvad der betragtes som low-budget i USA kan i øvrigt sagtens være langt over gennemsnittet i DK.

Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#45426 Skeloboy 12 år siden

#45423 - jeg er ret sikker på, at din løn er en rigtig løn...så ja, arbejdsmarkedsbidrag og ingen fordele. Du får så også beskæftigelsesfradraget.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45427 Thomsen 12 år siden

Æv. Hvalpen er syg og kaster op. Den har sikkert spist et eller andet, den ikke kan tåle. Den vil gerne lege og har fin appetit, så det er forhåbentligt ikke så alvorligt. Nu sætter vi den på faste, og hvis det fortsætter i morgen, må vi til dyrelægen. :-/

"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45428 Ispep 12 år siden

Nogen der ved om Jonathan Glazers nye film "Under The Skin" udkommer i danske biografer? Tvivler selv på det. Og hvornår kan den købes på evt blu ray eller dvd?
Gravatar

#45429 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg sidder lidt og overvejer formålet med de såkaldte digitale kopier, udover det fjollede navn. Koderne til dem udløber forholdsvis hurtigt, men det er jo ikke fordi, man kan løbe tør for digitale kopier, så hvorfor lade dem udløbe...?

Jeg købte fx. (500) Days of Summer tidligere på året og der udløb koden allerede tre år før jeg købte filmen, det er sguda pænt stenet.
Gravatar

#45430 Highland Park 12 år siden

Syret... det har jeg slet ikke bemærket noget om, men nu har jeg heller ikke prøvet at overføre nogle af de digitale kopier fra mine dvd'er. Fremgår det af selve coveret, eller får du bare en besked på pc'en, om at filmen ikke længere kan ses?
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: