Gravatar

#45431 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Det står på den seddel, hvor seriekoden står på.

Jeg kiggede lige mine igennem, da der fulgte en digital kopi med Man of Steel, som kunne indløses på Flixster og det umiddelbart virkede ret smart. Det lader dog til, at der er 4-5 forskellige måder at gøre det på.
Gravatar

#45432 Batsy 12 år siden

http://www.imdb.com/news/ni56503405/?ref_=hm_nw_tp... Gal Gadot fra Fast and furious er castet som Wonder woman, som vil have en eller anden rolle i Batman vs Superman.

Må indrømme at jeg bliver ret bange for at Zack satster meget, Gal er dog et plus, hun er smuk, stædig og herlig i Fast filmene.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45433 Steffan Rasmussen 12 år siden

Ispep (45428) skrev:
Nogen der ved om Jonathan Glazers nye film "Under The Skin" udkommer i danske biografer? Tvivler selv på det. Og hvornår kan den købes på evt blu ray eller dvd?

Feeling horny for Scarlett?

Tror ikke der kommer nogen melding på det før en gang næste år. Da den blev vist på Toronto havde den ikke engang fået en amerikansk distributør endnu.

På IMDB står premieredatoen i Tyskalnd til 6. Marts, så den kan vel købes på DVD/BD omkring august.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#45434 Ispep 12 år siden

Altid med på Scarlett :D

Så godt den får premiere til marts i nogle lande. Dæleme lang tid at vente på og synes ikke der er ret meget reklame for denne film. Den ser jo ret interessant ud og jeg var faktisk vild med Glazers Sexy Beast som jeg så i går.
Gravatar

#45435 Kruse 12 år siden

Ispep (45434) skrev:
jeg var faktisk vild med Glazers Sexy Beast som jeg så i går.

Cunt!

Ben Kingsley kan fandme levere en svada som få i den film :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45436 Ispep 12 år siden

Ha ha.... Han var helt forrygende i den film. Fed film!! Må heller får set Glazers "Birth".
Gravatar

#45437 Fredag 12 år siden

Ispep (45436) skrev:
Må heller får set Glazers "Birth".
Den er så til gengæld ret forglemmelig og temmelig middelmådig!
Gravatar

#45438 Skeloboy 12 år siden

I dag har jeg for første gang fået lavet lidt undervisning som vikar, og det var sgu pissefedt!

Er helt overbevist om, at det er den vej, jeg skal gå. Så det vil jeg satse benhårdt på. Kunne dog godt tænke, mig at jeg var afklaret omkring det her for et par år siden - for nu har jeg været arbejdsløs i 4 år, og det skyldes bl.a., at jeg har været ret ufokuseret i søgningen.

Så jeg prioritere min søgning således:

- Gymnasielære
- Frivilligkoordinator/konsulent
- Kulturkoordinator/konsulent¨

Og forhåbentlig kan jeg tjene nok som vikar+søndagsarbejde i 2014, så jeg kan framelde mig kontanthjælp...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45439 Batsy 12 år siden

Traileren til The Amazing Spider man 2 er er ude nu, må indrømme at det virker til der er 3 hele skurk i den her film og mange teasers til nye potientielle skurke såsom Doc Octupus og Birdman/Vulture. Spændene hvertfald!

"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45440 Mikkel Abel 12 år siden

Batsy (45439) skrev:
Traileren til The Amazing Spider man 2 er er ude nu

Fedt! Bliver spændende at se hvordan de vil håndtere hele tre skurke, men jeg har en følelse af, at det kommer til at gå meget bedre end Spider Man 3. Synes de har lavet en spændende casting og fedt de har valgt både Rhino og Electro som skurke. Glæder mig til at se Dane DeHaan som Harry Osbourne, han er bestemt et voksende talent.

Jeg er i hvert fald på!
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: